Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
Про проведення річної інвентаризації
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
м. Луцьк
Про проведення річної інвентаризації
Відповідно до статті 55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 10 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, керуючись Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства Фінансів України від 2 вересня 2014 року № 879, для проведення річної інвентаризації матеріальних цінностей, які знаходяться на балансі Луцької районної ради:
1. Утворити інвентаризаційну комісію у складі:
Голова комісії |
|
Муравйова Наталія Сергіївна |
керуючий справами, начальник загального відділу. |
Члени комісії: |
|
Крук Руслана Іванівна |
начальник фінансово – господарського відділу, головний бухгалтер районної ради; |
Малиха Олена Андріївна |
начальник відділу трудового архіву районної ради; |
Яценюк Юлія Вікторівна |
головний спеціаліст загального відділу районної ради; |
Михальчук Олена Володимирівна |
секретар керівника. |
2. Інвентаризацію матеріальних цінностей провести станом на 1 грудня 2019 року.
3. Матеріали інвентаризації подати на затвердження голові ради до 28 грудня 2019 року.
Голова ради В.В. Приходько
Береза 727141