Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
Про проведення річної інвентаризації
Луцька районна рада
2/01-05
24.11.2017
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
м. Луцьк
Про проведення річної інвентаризації
Відповідно до статті 55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 10 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, керуючись Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства Фінансів України від 2 вересня 2014 року № 879, для проведення річної інвентаризації матеріальних цінностей, які знаходяться на балансі Луцької районної ради:
1. Утворити інвентаризаційну комісію у складі:
Голова комісії: |
||
Муравйова Наталія Сергіївна |
- керуючий справами, начальник загального відділу районної ради |
|
Члени комісії: |
|
|
Захарчук Людмила Іванівна |
- начальник фінансово – господарського відділу, головний бухгалтер районної ради; |
|
Малиха Олена Андріївна |
- начальник відділу трудового архіву районної ради; |
|
Яценюк Юлія Вікторівна Яблонська Валентина Володимирівна |
- радник – консультант голови ради з питань міжнародного співробітництва та проектної діяльності;
- головний спеціаліст загального відділу районної ради; |
|
Михальчук Олена Володимирівна |
- секретар керівника. |
|
2. Інвентаризацію матеріальних цінностей провести станом на 1 грудня 2017 року.
3. Матеріали інвентаризації подати на затвердження голові ради до 28 грудня 2017 року.
Голова ради В.В. Приходько
Пилипюк 727141
Останні новини
17.11.2021