Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
Про проведення перевірки, передбаченої Законом України „Про очищення влади”
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
м. Луцьк
Про проведення перевірки, передбаченої
Законом України „Про очищення влади”
Відповідно до статті 55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про очищення влади”, Плану проведення перевірок відповідно до Закону України „Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 № 1025-р, Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України „Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 № 563 „Деякі питання реалізації Закону України „Про очищення влади” (зі змінами):
1. Провести у виконавчому апараті Луцької районної ради перевірку посадових осіб (згідно додатку), передбачену Законом України „Про очищення влади” (далі – перевірка), визначивши днем початку проведення перевірки 22 червня 2015 року.
2. Визначити відповідальною за організацію проведення перевірки посадову особу виконавчого апарату районної ради, на яку покладено виконання завдань щодо ведення кадрової роботи.
3. Відповідальній за організацію проведення перевірки посадовій особі виконавчого апарату районної ради, на яку покладено виконання завдань щодо ведення кадрової роботи, забезпечити:
– розміщення тексту цього розпорядження на офіційному веб-сайті Луцької районної ради;
– ознайомлення працівників, щодо яких здійснюється перевірка, у тому числі тих, які відсутні на роботі (знаходяться у відрядженні, щорічних основній та додаткових відпустках, відпустці без збереження заробітної плати, навчальній відпустці, відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами, відпустці для догляду за дитиною, відсутні у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю тощо) із цим розпорядженням в день його прийняття.
4. Посадовим особам виконавчого апарату районної ради (згідно додатку), у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки, подати відповідальній за організацію проведення перевірки посадовій особі виконавчого апарату районної ради, на яку покладено виконання завдань щодо ведення кадрової роботи:
1) у разі незастосування заборон, передбачених частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України „Про очищення влади”(далі – Закон):
власноручно написану заяву про проведення перевірки, передбаченої
Законом, про те, що до них не застосовуються заборони, передбачені частиною
третьою або четвертою статті 1 Закону, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами 3,4 статті 1 Закону України „Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 № 563 „Деякі питання реалізації Закону України „Про очищення влади” (зі змінами);
копії, засвідчені підписом посадової особи, на яку покладено виконання завдань щодо ведення кадрової роботи, і скріплені печаткою:
- сторінок паспорта громадянина України з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце реєстрації;
- документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (сторінки паспорта громадянина України – для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України);
- декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік, складеної за формою, що встановлена Законом України „Про засади запобігання і протидії корупції”.
2) у разі застосування заборон, передбачених частинами 3,4 статті 1 Закону, - власноручно написану заяву про те, що до такої особи застосовується заборона, передбачена частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, та про згоду на оприлюднення відомостей щодо неї.
5. Попередити посадових осіб виконавчого апарату районної ради про те, що неподання ними заяви, зазначеної у пункті 4 цього розпорядження, або повідомлення ними у заяві про застосування до них заборони, визначеної частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, є підставою для звільнення із займаної посади.
6. Відповідальній за організацію проведення перевірки посадовій особі виконавчого апарату районної ради, на яку покладено виконання завдань щодо ведення кадрової роботи, протягом трьох днів після надходження заяви, щодо незастосування до посадової особи виконавчого апарату районної ради заборон, передбачених частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, забезпечити розміщення на офіційному веб-сайті районної ради інформацію про початок проходження перевірки особою, скановані копії її заяви та декларації в електронному форматі PDF (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).
7. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.