Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
Про експертну комісію районної ради
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
м. Луцьк
Про експертну комісію районної ради
Відповідно до статті 55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про Національний архівний фонд та архівні установи”, Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 1004 „Про проведення експертизи цінності документів”:
1. Утворити експертну комісію районної ради у новому складі згідно з додатком.
2. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження голови районної ради від 21.12.2012 № 190/01 – 02 „Про експертну комісію районної ради”.
Голова ради В.В. Приходько
Муравйова 728171
Додаток
до розпорядження
голови районної ради
від 12.11.2018 № 41/01 – 02
СКЛАД
експертної комісії районної ради
Голова комісії
|
|
Муравйова Наталія Сергіївна |
- керуючий справами, начальник загального відділу районної ради.
|
Секретар комісії
|
|
Яценюк Юлія Вікторівна |
- радник – консультант голови ради з питань міжнародного співробітництва та проектної діяльності.
|
Члени комісії:
|
|
Береза Лілія Віталіївна |
- начальник відділу з питань організаційної роботи районної ради;
|
Крук Руслана Іванівна |
- начальник фінансово – господарського відділу, головний бухгалтер районної ради;
|
Малиха Олена Андріївна |
- начальник відділу трудового архіву районної ради;
|
Шкльода Максим Олександрович |
- радник – консультант голови ради з питань юридичного забезпечення діяльності ради;
|
Сидорук Зоя Вячеславівна |
- начальник архівного відділу Луцької райдержадміністрації.
|