Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
Луцька ОДПІ інформує:
Луцька ОДПІ інформує про окремі особливості електронного адміністрування ПДВ
З 1 січня 2015 року запроваджується система електронного адміністрування ПДВ, яка дозволить скоротити можливості для зловживань, створить умови для унеможливлення отримання незаконного бюджетного відшкодування, збільшить надходження до бюджету.
Така новація передбачена Законом про внесення змін до Податкового кодексу, який був прийнятий парламентом 31 липня 2014 року.
Система електронного адміністрування ПДВ буде складатися з трьох основних елементів: Єдиного електронного реєстру податкових накладних, з банку, в якому автоматично будуть відкриті рахунки усім платникам ПДВ, та з бази даних митниці в частині інформації про імпорт та експорт товарів.
Окрім того, перелік критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування буде зменшено. Таким чином, бюджетне відшкодування ПДВ експортерам та інвесторам в автоматичному режимі буде здійснюватися на місяць раніше, ніж зараз.
Завдяки запровадженню цих змін до Податкового кодексу України буде забезпечена відповідність сум нарахованого та сплаченого ПДВ.
Інформаційно-комунікаційний сектор Луцької ОДПІ
У Луцьку порушники податкового законодавства сплатили до бюджету понад вісім мільйонів гривень
Підрозділами податкового аудиту Луцької ОДПІ за сім місяців поточного року проведено 248 планових та позапланових перевірок, що на 196 менше ніж за аналогічний період 2013 року. За результатами перевірок порушники вже сплатили до бюджету 8,8 мільйонів гривень.
Про це повідомив заступник начальника управління податкового аудиту Луцької ОДПІ Дмитро Дмитрук.
«Одним з основних напрямків контрольно – перевірочної роботи інспекції залишається переорієнтація контролю на виключно ризикові підприємства. Зокрема, увага до тих суб’єктів господарювання, діяльність яких має ознаки ризиків несплати, або сплати податків у неповному обсязі. Як свідчить статистика такий напрямок роботи має свій позитивний результат - при зменшенні кількості перевірок, сума узгоджених сум зростає», - зазначив Дмитро Святославович.
Інформаційно-комунікаційний сектор Луцької ОДПІ
Луцька ОДПІ інформує про внесення змін до Податкового кодексу
Законом «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України», який вступив в дію з 3 серпня 2014 року, тимчасово, до 1 січня 2015 року введено новий загальнодержавний збір - військовий збір, який стягуватиметься за ставкою 1,5% з доходів фізичних осіб.
Про це повідомила завідувач інформаційно–комунікаційного сектору Луцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Волинській області Тетяна Медведчук на зустрічі з представниками малого та середнього бізнесу на території торгового комплексу «Пасаж» у Луцьку.
За словами фахівця, до 1 січня 2015 року підвищена рента на видобуток залізної руди з 5% до 8%, нафти - з 39% до 45%, газу з покладів до 5 км - з 28% до 55%, газу з покладів понад 5 км. - з 15 % до 28%.
«З 1 листопада 2014 року збільшується «поріг» обов'язкової реєстрації підприємства платником ПДВ - з 300 тис. грн. до 1 млн. грн., продовжено до 31 грудня 2014 року включно режим звільнення від оподаткування ПДВ операцій з експорту зернових і технічних культур, скасовано звільнення від оподаткування ПДВ операцій з поставки лісоматеріалів, паливної деревини, відходів лісопереробної промисловості; скасовано оподаткування за нульовою ставкою податку послуг з перевезення пасажирів швидкісними поїздами Інтерсіті плюс», - зауважила Тетяна Євгенівна.
Крім того, з 1 листопада 2014 року вводиться система електронного адміністрування податку на додану вартість.
Також, на 5% збільшено розмір акцизного податку на тютюнові вироби, напої, які сьогодні класифікуються як продукти дієтичного харчування і містять етиловий спирт 8,5% і більш віднесені до алкогольних напоїв.
На завершення зустрічі посадовець повідомила про створення Служби фінансових розслідувань і запросила представників бізнесу до активного обговорення концепції та внесення своїх пропозицій.
Інформаційно-комунікаційний сектор Луцької ОДПІ
Луцька ОДПІ про строки проведення документальних перевірок
Тривалість документальної планової перевірки фізичної особи – підприємця не повинна перевищувати 10 робочих днів. Продовження строків проведення такої перевірки можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більше 5 робочих днів повідомляють фахівці інформаційно – комунікаційного сектору Луцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Волинській області.
Тривалість документальної позапланової перевірки (крім перевірки щодо відшкодування податку на додану вартість) фізичної особи – підприємця не повинна перевищувати 5 робочих днів.
Водночас тривалість документальної позапланової перевірки, що здійснюється у зв’язку з розпочатою процедурою припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, порушеним провадженням у справі про визначення банкрутом платника податків або поданням заяви про зняття з обліку платника податків, для фізичних осіб – підприємців, які не мають найманих працівників, не повинна перевищувати 3 робочі дні, за наявності за два останні календарні роки одночасно таких умов:
- платником податку подано податкову декларацію про відсутність доходів від провадження господарської діяльності;
- платник податку не зареєстрований як платник податку на додану вартість;
- в контролюючих органах відсутня податкова інформація щодо використання платником податку найманої праці фізичних осіб, відкритих платником податків рахунків у банках та інших фінансових установах.
Довідково: зазначені строки проведення перевірок встановлено статтею 82 Податкового Кодексу України.
Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ
Відображення в податковому розрахунку за формою 1ДФ заробітної плати фізичних осіб за час їх перебування на військовій службі під час часткової мобілізації
Згідно з статтею 119 Кодексу законів про працю України на час виконання державних або громадських обов’язків, якщо за чинним законодавством України ці обов’язки можуть здійснюватись у робочий час, працівникам гарантується збереження місця роботи (посади) і середнього заробітку.
Працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України «Про військовий обов’язок і військову службу» і «Про альтернативну (невійськову) службу», надаються гарантії та пільги відповідно до цих законів.
Відповідно до частини другої статті 39 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», за громадянами України, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, зберігається місце роботи (посада), середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, незалежно від підпорядкування та форм власності.
Відповідно до Довідника ознак доходів, наведеним у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міндоходів України від 21.01.2014 № 49, доходи у вигляді заробітної плати, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового договору (контракту) (п.п. 164.2.1 п. 164.2 ст. 164 ПКУ) зазначаються за ознакою доходу «101».
Отже, середня заробітна плата, нарахована роботодавцем фізичній особі за час перебування на військовій службі під час часткової мобілізації, відображається в податковому розрахунку за ф. 1ДФ за ознакою «101».
Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ