Ви є тут

Про роботу відділу трудового архіву

Головним завданням відділу  трудового архіву районної ради є прийом на зберігання та опрацювання документів з особового складу (книг наказів, відомостей про нарахування заробітної плати, особових рахунків працівників) ліквідованих підприємств, господарств та організацій незалежно від форм власності, що розташовані на території району, робота із запитами громадян соціально-правового характеру, надання методичної допомоги відомчим архівам господарств – фондоутворювачів трудового архіву з питань правильного ведення та описування документів з особового складу. 

На зберіганні у трудовому архіві знаходиться 11872 одиниці   зберігання з особового складу. Всього на зберіганні знаходиться 102 фонди.

З початку року  було сформовано архівні фонди та прийнято на державне зберігання 737 од.зб. Це документи таких підприємств та господарств як: 

СТзОВ «Оберіг», с. Одеради                                    - 724 спр.

ТзОВ «Артнар», с. Підгайці                                          - 6 спр.

ПП «Аква-люкс», С. Гірка Полонка                             - 7 спр.

До відділу  трудового архіву районної ради за 9 місяців 2013 року із запитами звернулися 379 громадян про надання довідок про підтвердження стажу роботи, пільгового стажу роботи та доходів з господарств, підприємств, товариств, які ліквідовані чи припинили свою виробничу діяльність. Указані довідки необхідні при нарахуванні пенсії за віком та через хворобу, перерахунку пенсії, при втраті трудової книжки, при втраті годувальника, при встановленні громадянства. На ці запити було видано 585 архівних довідок. По 12 запитах була надана відмова у зв’язку з відсутністю інформації в архівних документах або за відсутності документів на зберіганні в архіві.

Крім того у зв’язку зі змінами в пенсійному законодавстві до архіву звертаються громадяни з заявами про надання архівних довідок, що підтверджують періоди роботи, які зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років. Таким чином, архів надає не тільки довідки, що підтверджують трудовий стаж, а також про нарахування заробітної платні, за весь період відпрацьований на посаді (як правило, за період 20-30 років), що дає право на пільги. По кожному заявнику, що претендує на пільгову пенсію, пенсійний фонд проводить перевірки достовірності наданих архівом довідок, про що складаються відповідні акти. Виконання таких запитів та перевіряння архіву працівниками пенсійного фонду потребує значних витрат бюджету робочого часу (до 3 робочих днів на підготовку довідок та перевіряння УПФУ на одного заявника).

Управлінням Пенсійного фонду у Луцькому районі за 9 місяців 2013 року проведено 63 таких перевірки.