Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
ПОДАТКОВА ІНФОРМУЄ:
Луцька ОДПІ: як діяти платнику єдиного податку у разі перевищення обсягу доходу
Інформаційно – комунікаційний відділ Луцької ОДПІ повідомляє, що відповідно до норм Податкового кодексу платник єдиного податку у разі перевищення обсягу доходу, визначеного для його групи, з наступного календарного кварталу за поданою заявою має можливість перейти до іншої групи.
Так, у разі перевищення обсягу доходу «єдинником» першої групи, за заявою ним може бути обрано ІІ, ІІІ чи V групу, або ж здійснено перехід на загальну систему оподаткування. Якщо платник єдиного податку другої групи, отримав дохід понад 1 мільйон гривень, то з наступного кварталу може перейти в ІІІ або V групу чи обрати загальну систему. Якщо перевищення обсягу доходу здійснено платником ІІІ групи єдиного податку, то останній обрати може лише п’яту групу або загальну систему оподаткування. А «єдинник» п’ятої групи у разі досягнення обсягу доходу в понад 20 мільйонів гривень зобов’язаний здійснити перехід на загальну систему оподаткування.
Всі вищезазначені платники до суми перевищення застосовують ставку єдиного податку у розмірі 15 відсотків та не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу, подають відповідну заяву про вибір групи.
Що стосується платників єдиного податку – юридичних осіб, то у разі допущення перевищення обсягу доходу у четвертій групі єдиного податку, за заявою можливий перехід на шосту групу, або ж обрання загальної системи оподаткування. А у випадку перевищення доходу, дозволенного для шостої групи – з наступного кварталу така юридична особа зобов’язана перейти на сплату інших податків і зборів, встановлених Податковим кодексом.
При цьому, в обох цих випадках сума перевищення оподатковуватиметься подвійним розміром тієї ставки єдиного податку, що застосовувалась юридичною особою.
Інформаційно – комунікаційний відділ Луцької ОДПІ
Цьогоріч в Луцькій ОДПІ вже розглянуто 75 звернень громадян
З початку 2014 року до податкової інспекції надійшло 50 письмових звернень від фізичних осіб та 25 від юридичних осіб, з них - 4 адвокатських запити та 3 скарги,- інформує інформаційно-комунікаційний відділ Луцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Волинській області.
Як правило, у своїх зверненнях громадяни найчастіше просять фахівців Луцької ОДПІ роз’яснити новації у податковому законодавстві. При цьому, вони отримують дієве реагування на свої запити,- зазначають в інформаційно-комунікаційному відділі Луцької ОДПІ.
Важливо, що усі звернення та питання, які надійшли до інспекції, розглянуті та опрацьовані. Відповіді громадяни отримали у строки, передбачені чинним законодавством.
Довідково: в Луцькій ОДПІ, відповідно до затвердженого графіку, здійснюється особистий прийом громадян, під час якого лучани мають можливість зустрітись з посадовими особами інспекції для вирішення нагальних питань. Необхідну інформацію щодо проведення особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах в Центрі обслуговування платників Луцької ОДПІ та на суб-сайті ГУ Міндоходів у Волинській області.
При цьому, у Луцькій ОДПІ налагоджено ефективний зворотній зв’язком з представниками бізнесу міста Луцька та Луцького району та громадянами.
Інформаційно – комунікаційний відділ Луцької ОДПІ
Детінізація зарплати – під постійним контролем, - Луцька ОДПІ
У Луцьку діє понад 200 підприємств, із кількістю працівників більше десяти, які офіційно отримують зарплату нижчу від рівня мінімальної. Фахівці Луцької ОДПІ вживають весь комплекс визначених законом заходів для того, щоб детінізувати зарплату в «конвертах» на тих підприємствах, керівники яких ігнорують вимоги трудового законодавства.
Про це під час спільного засідання комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів, ліквідації заборгованості з виплати заробітної плати, детінізації заробітної плати та робочої групи з питань моніторингу заробітної плати найманих працівників суб’єктів господарювання, що діють на території міста Луцька, повідомив начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб Луцької ОДПІ Ігор Невар.
«Легалізація заробітної плати - один з найважливіших напрямів роботи фахівців Луцької ОДПІ. Зарплата в «конвертах» - це робота без гарантії, майбутнє без пенсії та бюджет без надходжень, тому самі громадяни мають стати на захист своїх прав, вимагаючи офіційного оформлення трудових відносин»,- зазначив Ігор Невар.
Разом з тим, посадовець наголосив, що від сумління роботодавців залежать не лише соціальні гарантії для працівників, надходження до місцевих бюджетів, а й стан сплати ЄСВ.
«Ми постійно спілкуємося з працедавцями, котрі не дотримуються законодавчих вимог в оплаті праці. У більшості випадків нам вдається переконати їх виконувати свої зобов’язання перед найманими працівниками та бюджетом », - підкреслив Ігор Невар.
Довідково: за даними Луцької ОДПІ за січень-травень 2014 року надходження ЄСВ склали 417,5 мільйона гривень, в тому числі у травні поточного року – 88,4 мільйона гривень.
Зауважимо, що до 533 суб’єктів господарської діяльності вжито штрафні санкції за несвоєчасну сплату ЄСВ на суму 2,8 мільйона гривень, 37 керівників притягнуто до адміністративної відповідальності на суму 12,6 тисяч гривень.
Інформаційно-комунікаційний відділ Луцької ОДПІ
Луцька ОДПІ про порядок сплати податку на прибуток
Платники податку на прибуток (крім новостворених, виробників сільськогосподарської продукції, неприбуткових установ (організацій) та платників податків, у яких доходи, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період не перевищують 10 мільйонів гривень) щомісяця сплачують авансовий внесок з податку на прибуток у порядку і в строки, які встановлені для місячного податкового періоду, тобто не пізніше 30 числа звітного місяця. Авансові внески сплачуються у розмірі не менше 1/12 нарахованої до сплати суми податку за попередній звітний (податковий) рік без подання податкової декларації.
Платники податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року, тобто новостворені, сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році без подання податкової декларації за звітні (податкові) періоди календарний квартал, півріччя та дев’ять місяців та не сплачують авансового внеску.
Платники податку, у яких доходи, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, за останній річний звітний (податковий) період не перевищують 10 мільйонів гривень, та неприбуткові установи (організації) сплачують податок на прибуток на підставі податкової декларації, яку подають до контролюючого органу за звітний (податковий) рік і не сплачують авансових внесків.
У разі якщо платник податку, який сплачує авансовий внесок, за підсумками першого кварталу звітного (податкового) року не отримав прибуток або отримав збиток, він має право подати податкову декларацію та фінансову звітність за перший квартал. Такий платник податку авансових внесків у другому – четвертому кварталах звітного (податкового) року не здійснює, а податкові зобов’язання визначає на підставі податкової декларації за підсумками першого півріччя, трьох кварталів та за рік, яка подається до контролюючого органу в порядку, передбаченому Податковим кодексом України (далі – ПКУ).
Платник податку, який за підсумками минулого звітного (податкового) року не отримав прибутку або отримав збиток, податкові зобов’язання не нараховував і не мав базового показника для визначення авансових внесків у наступному році, а за підсумками першого кварталу отримує прибуток, має подати податкову декларацію за перше півріччя, три квартали та за звітний (податковий) рік для нарахування та сплати податкових зобов’язань.
У складі річної податкової декларації платником податку подається розрахунок щомісячних авансових внесків, які мають сплачуватися у наступні дванадцять місяців. Визначена в розрахунку сума авансових внесків вважається узгодженою сумою грошових зобов’язань.
При цьому дванадцятимісячний період для сплати авансових внесків визначається починаючи з березня поточного звітного (податкового) року по лютий наступного звітного (податкового) року включно.
Нагадаємо, податкова декларація та розрахунок щомісячних авансових внесків за базовий звітний (податковий) рік подаються протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Відповідна норма визначена п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями. Також, з цим та іншими питаннями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 102.31).
Інформаційно-комунікаційний відділ Луцької ОДПІ