Ви є тут

Луцька ОДПІ: Послідовність накладення електронного цифрового підпису на податкову накладну

Фахівці Луцької ОДПІ повідомляють, що при здійсненні операцій з постачання товарів чи послуг платник податку – продавець товарів або послуг зобов’язаний надати покупцеві податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Для реєстрації у цьому реєстрі складається податкова накладна або розрахунок коригування з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.

Після складення податкової накладної або розрахунок коригування з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.

Після складення податкової накладної або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис (ЕЦП) посадових осіб платника податку в такому порядку: першим – ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера) або керівника; другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки продавця.

За відсутності у продавця посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку: першим – ЕЦП керівника; другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Продавець, що є фізособою – підприємцем, накладає ЕЦП у такому порядку: першим – ЕЦП фізособи – підприємця; другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки продавця.

Ключі цифрового підпису можна безкоштовно отримати у будь-якому Центрі обслуговування платників податків, незалежно від місця реєстрації.

 

 

 

Інформаційно-комунікаційний відділ Луцької ОДПІ