Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
ПОЛОЖЕННЯ про громадську приймальню депутатів, депутатських фракцій та депутатських груп Луцької районної ради
ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішенням сесії районної ради
від 17.12.2010 № 2/5
ПОЛОЖЕННЯ
про громадську приймальню депутатів,
депутатських фракцій та депутатських груп
Луцької районної ради
Положення про громадську приймальню депутатів, депутатських фракцій та депутатських груп Луцької районної ради встановлює порядок її утворення та діяльності.
1. Загальні положення
1.1. Громадська приймальня депутатів, депутатських фракцій та депутатських груп Луцької районної ради (далі - громадська приймальня) є формою роботи депутатів Луцької районної ради з громадянами, об'єднаннями громадян, трудовими колективами підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, органами державної влади та місцевого самоврядування, органами самоорганізації населення, розташованими на території Луцького району.
1.2. Громадська приймальня у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про статус депутатів місцевих рад", "Про звернення громадян" іншими нормативно - правовими актами, а також цим Положенням.
1.3. Громадська приймальня працює безпосередньо з виборцями, іншими громадянами у взаємодії з депутатами, депутатськими групами та фракціями районної ради, їх виконавчими органами, органами самоорганізації населення, а також із районними організаціями партій та виборчих блоків, які представлені у Луцькій районній раді.
1.4. Громадська приймальня забезпечує безперервний зв'язок між виборцями та депутатами Луцької районної ради, є однією із форм громадського контролю за діяльністю депутатів Луцької районної ради.
1.5. Громадські приймальні утворюються (відкриваються) депутатами, депутатськими фракціями та депутатськими групами Луцької районної ради.
1.6. Депутати Луцької районної ради можуть відкривати й інші громадські приймальні, які керуються цим Положенням.
2. Завдання громадської приймальні
2.1. Основним завданням громадської приймальні є сприяння депутатам районної ради у виконанні ними своїх обов'язків перед виборцями та територіальною громадою району.
2.2. Громадська приймальня:
- визначає і оприлюднює дні та години регулярного прийому громадян;
- визначає (разом із депутатами) і оприлюднює дні та години особистого прийому депутатом районної ради громадян;
- веде прийом виборців, інших громадян; веде реєстрацію звернень та заяв; сприяє вирішенню законних вимог громадян; надає їм консультації та юридичну допомогу;
- підтримує регулярний зв'язок з громадянами, об'єднаннями громадян, трудовими колективами підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, органами державної влади та місцевого самоврядування, органами самоорганізації населення, розташованими на території Луцького району;
- веде облік соціально незахищених громадян;
- інформує виборців про роботу ради та її органів, про виконання планів і програм економічного і соціального розвитку, інших програм, районного бюджету, рішень Луцької районної ради і доручень виборців;
- бере участь у громадських слуханнях з питань, що стосуються територіальної громади району, в організації виконання рішень Луцької районної ради та її органів, доручень виборців, у масових заходах, що проводяться органами місцевого самоврядування на території Луцького району;
- вивчає громадську думку, вивчає потреби територіальної громади району, потреби населення, інформує про них раду та її органи, бере безпосередню участь у їх вирішенні.
3. Повноваження громадської приймальні
3.1. Громадська приймальня збирає, узагальнює та подає депутатам Луцької районної ради пропозиції щодо:
планів та програм соціально-економічного розвитку Луцького району або відповідного населеного пункту району;
використання коштів районного бюджету, які виділяються на виконання програми вирішення соціально-економічних проблем, виконання передвиборних програм та доручень виборців депутатами районної ради;
якості надання житлово-комунальних та соціально-культурних послуг членам територіальної громади Луцького району.
3.2. Громадська приймальня збирає заяви та звернення мешканців узагальнює їх, веде листування, вживає передбачені законом заходи для задоволення вимог громадян, допомагає у створенні органів самоорганізації населення, організовує прийом депутатами виборців.
3.3. Громадська приймальня сприяє проведенню громадських слухань, внесенню на розгляд Луцької районної ради та сільських, селищних рад місцевих ініціатив членів територіальної громади.
3.4. Громадська приймальня сприяє висвітленню у засобах масової інформації проблем територіальної громади району, діяльності депутатів районної ради, органів місцевого самоврядування, органів самоорганізації населення.
3.5. Громадській приймальні забороняється:
- відмовляти виборцям, іншим громадянам у їх прийомі;
- відмовляти у прийнятті та розгляді звернень, посилаючись на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина;
- направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються;
- переслідувати громадян за подання скарг або критику окремих посадових осіб;
- примушувати громадян до подання ними власних або колективних звернень з будь-яких питань;
- примушувати громадян до участі в акціях з будь-яких питань;
- розголошувати одержані із звернень та заяв відомості про особисте життя громадян без їх згоди;
- розголошувати одержану із звернень та заяв громадян інформацію, яка ущемляє права і законні інтереси громадян;
з'ясовувати дані про особу громадянина, які не стосуються його звернення або заяви;
розголошувати прізвища, місця проживання та роботи громадян (авторів звернень) без їх згоди.
3.6. Громадська приймальня є підконтрольною та підзвітною перед депутатами, депутатськими фракціями та депутатськими групами, що її утворили.
4. Організація роботи громадської приймальні
4.1. Організовують роботу громадської приймальні депутати Луцької районної ради.
4.2. У роботі громадської приймальні беруть участь:
- депутати районної ради;
- депутати сільських, селищних рад (за згодою);
- помічники-консультанти депутатів районної ради;
- активні виборці та інші громадяни, які виявили бажання брати участь у роботі громадської приймальні.
4.3. Громадська приймальня веде регулярний прийом громадян згідно з оприлюдненим графіком роботи.
Депутат районної ради особисто приймає громадян не рідше одного разу на місяць.
5. Матеріальна та фінансова основа діяльності громадської приймальні
5.1. Матеріально-технічне та фінансове забезпечення діяльності громадських приймалень здійснюється виключно через громадські організації, в першу чергу через органи самоорганізації населення, на які покладено функції громадської приймальні.
6. Припинення діяльності громадської приймальні
6.1. Припинення діяльності громадської приймальні здійснюється:
- за рішенням депутатських фракцій та депутатських груп ;
- із закінченням повноважень депутатів Луцької районної ради даного скликання.