Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
ЗВЕРНЕННЯ до Луцької міської ради щодо неприпустимості прийняття рішень, які суперечать партнерським відносинам між містом Луцьк та Луцьким районом
ПІДТРИМАНО
Рішення районної ради
від 02.11.2016 № 12/12
ЗВЕРНЕННЯ
до Луцької міської ради щодо неприпустимості прийняття рішень, які суперечать партнерським відносинам між містом Луцьк та Луцьким районом
Луцькою міською радою 5 лютого 2016 року було прийнято рішення „Про звернення до сільських, селищних рад щодо відшкодування коштів за утримання вихованців управлінням освіти ДНЗ, які не є жителями міста Луцька”.
Відповідно до даного звернення сільські, селищні ради повинні відшкодувати кошти за утримання дітей жителів нашого району, які відвідують дошкільні навчальні заклади міста Луцька. Таке прохання аргументується недостатністю коштів міського бюджету на фінансування та утримання дошкільних навчальних закладів, а також нестачею місць у садочках для задоволення потреб жителів обласного центру. Однак, усім нам відомо, що згідно з Конституцією України держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної освіти у державних і комунальних навчальних закладах, а діючим законодавством не визначено, що надання дошкільної освіти здійснюється лише за місцем реєстрації особи.
23 вересня 2016 року виконавчим комітетом Луцької міської ради було прийнято рішення „Про внесення змін в мережу автобусних маршрутів загального користування”.
На основі такого рішення з 1 грудня 2016 року буде змінено схему руху приміських маршрутів, які сполучають місто Луцьк з селами Луцького району, а саме: маршрут № 25 „Карбишева – с. Забороль”, маршрут № 30 „Володимирська – с. Підгайці”, маршрут № 32 „Окружна – с. Липини”. Тобто перевезення пасажирів буде здійснюватися лише на території міста Луцька.
Така новина внесла тривогу в розмірений життєвий ритм жителів району та викликала нерозуміння дій тих органів влади, яким належить ця антигуманна ідея. Адже щоденно в місто, а з міста в навколишні села, доїжджають сотні людей, яким зручні ці маршрути.
Важко повірити, що в час економічних негараздів, стрімкого зростання цін та підвищення вартості побутових послуг міські чиновники вдалися на ще одне випробування для людей.
З цього приводу хочемо висловити своє обурення та незгоду із рішенням обранців міської громади та виконавчого комітету Луцької міської ради.
Принагідно зазначаємо, що за інформацією сільських, селищних рад району, із 2 108 дітей, які відвідують районні ДНЗ, 161 (або 7,6%) – жителі навколишніх населених пунктів, в тому числі і міста Луцька. Велика кількість жителів району працюють в установах, підприємствах, організаціях міста Луцька і, відповідно, сплачують податки в бюджет обласного центру. Майже 100% користувачів земельних ділянок в районних садівничих, дачних товариствах – лучани. Багатьом учасникам АТО, жителям міста, виділено земельні ділянки на території району. Тривалий час міська громада використовує для вивезення сміття полігон по збереженню і похованню твердих побутових відходів саме на території району.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо рішення Луцької міської ради від 5 лютого 2016 року № 3/102 та рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 23 вересня 2016 року № 570-1 неприпустимими та такими, що викликають вкрай негативну реакцію, спричиняють соціальну напругу, збурення територіальних громад району та міста.
Пропонуємо рішення, які суперечать партнерським відносинам між обласним центром та Луцьким районом, скасувати. Інакше будемо змушені приймати адекватну відповідь. Зокрема, вимагати від Луцької міської ради відшкодування коштів за утримання вихованців районних дошкільних навчальних закладів – жителів міста. Будемо ініціювати проведення інвентаризації земельних ділянок, які були виділені міським жителям – членам садівничих товариств, на території Луцького району з метою вилучення з користування тих ділянок, які не перебувають у приватній власності або не обробляються.
Ми, депутати Луцької районної ради, закликаємо міських обранців не займатися відвертим популізмом, а реально працювати на благо громади обласного центру та не порушувати права і законні інтереси жителів інших територіальних громад.