Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
Луцька ОДПІ:
Подання відомостей для реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків в електронному вигляді в Електронному кабінеті
З 1 березня 2019 року ДФС запроваджує в тестовому режимі новий електронний сервіс. У рамках нового електронного сервісу фізична особа, не звертаючись до органів ДФС, через меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету може створити та направити до ДФС:
облікову картку фізичної особи - платника податків (F1314601), яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (F1314701);
надати копії документів, необхідні для реєстрації/ внесення змін до Державного реєстру (F1360102);
обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.
Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.
Інформацію про результат розгляду заяви можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи»: повідомлення про результати обробки Облікової картки фізичної особи – платника податків - форма №1ДР (F1414601), повідомлення про результати обробки Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків - форма №5ДР (F1414701).
* До запиту обов’язково додаються Повідомлення про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, права та обов’язки фізичної особи – платника податків (F1314501) та скановані копії необхідних документів;
Подання Облікової картки/ Заяви для внесення змін на своїх дітей - малолітніх осіб (до 14 років) в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).
Сектор організаційного забезпечення Луцького управління ГУ ДФС у Волинській області
Щодо декларування податкових зобов’язань з акцизного податку
Луцьке управління Головного управління ДФС у Волинській області повідомляє, відповідно до змін, внесених до п.п.215.3.4 п.215.3 ст. 215 Податкового кодексу України, оподаткування бензинів авіаційних та палива для реактивних двигунів при їх ввезенні на митну територію України або реалізації виробником виробленого в Україні зазначеного пального здійснюється зі сплатою акцизного податку за ставками, визначеними до п. п. 215.3.4 п. 215.3 ст. 215 ПКУ, із застосуванням підвищувального коефіцієнта 10.
Зазначені норми набрали чинності з 1 січня 2019 року.
З метою належного декларування податкових зобов’язань з акцизного податку, у зв’язку із внесеними змінами, ДФС України надала роз’яснення щодо декларування суб’єктами господарювання операцій з бензинами авіаційними або паливом для реактивних двигунів.
Так, щодо декларування податкових зобов’язань з пального за повною ставкою акцизного податку, за пільговою ставкою, при нецільовому використанні пального а також про оподаткування суб’єктами господарювання операцій з транспортними засобами йдеться в листі ДФС України від 20.02.2019 №5580/7/99-99-15-03-03-17.
Сектор організаційного забезпечення Луцького управління ГУ ДФС у Волинській області
Шановні громадяни! Сплачуйте нараховані податкові зобов’язання вчасно, не чекайте стягнення податкового боргу у примусовому порядку!
Луцьке управління ГУ ДФС у Волинській області повідомляє, що відповідно до п.14.1.175 пп.14.1 ст.14 Податкового кодексу України
(далі – ПКУ) податковий борг – це сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному ПКУ. Обов’язок людини і громадянина щодо сплати податків і зборів у порядку і розмірах, встановлених законом, визначено ст.67 Конституції України.
При цьому, податковим обов’язком платника є самостійне обчислення, декларування та сплата суми податку та збору у порядку та строки, визначені ПКУ. За несвоєчасну сплату грошових зобов’язань до платників податків застосовуються відповідні штрафні санкції, а також нараховується пеня за кожен день прострочення сплати.
Згідно з п.87.1 та п.87.2 ст.87 ПКУ джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків, власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів, робіт або послуг, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані, як позика, та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.
Відповідно до п.95.1 ст.95 ПКУ контролюючі органи здійснюють за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а у разі їх недостатності – шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Момент виникнення податкового боргу, відповідно до норм ПКУ, пов’язується із закінченням строків для сплати податкового зобов’язання, визначеного платником податку самостійно або узгодженого податкового зобов’язання у випадку, коли таке податкове зобов’язання не сплачене та не оскаржене платником податку у встановлені ПКУ порядку та строки (пп.14.1.175 п.14.1. ст.14 ПКУ). Згідно з п.95.3 ст.95 Податкового кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Якщо ж достатні для погашення податкового боргу кошти відсутні, контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Звертаємо увагу, що погашення податкового боргу є одним із пріоритетних напрямів роботи фіскальної служби. Сплачені вчасно податки – це запорука своєчасного фінансування охорони здоров’я, освіти та інших важливих на сьогодні соціальних зобов’язань держави перед громадянами.
Сектор організаційного забезпечення Луцького управління ГУ ДФС у Волинській області
Порядок оподаткування при отриманні майна у дарунок від членів сім’ї дарувальника першого та другого ступенів споріднення
Якщо у 2018 році фізична особа отримала у спадщину (дарунок) від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення нерухоме майно, то дохід у вигляді вартості цього майна не оподатковується.
Тобто об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення оподатковується за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб. При цьому членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені. А членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки.
Разом з тим, слід зазначити, що для застосування зазначеного порядку оподаткування між обдарованим та дарувальником повинен бути укладений договір відповідно до норм Цивільного кодексу України.
У такому випадку подавати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – річна податкова декларація) не потрібно, але за відсутності інших підстав, коли подання декларації є обов’язковим. Наприклад, платник податку отримав доходи від продажу корпоративних прав підприємства та отримав у спадщину нерухоме майно, то в такому випадку річну податкову декларацію необхідно подати.
Оподаткування доходу, отриманого платником податку в результаті прийняття ним у спадщину чи дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав здійснюється у порядку, встановленому ст. 174 розділу IV Податкового кодексу України.
Останній день подання декларації за 2018 рік для громадян, які зобов’язані подати декларації – 2 травня 2019 року.
Сектор організаційного забезпечення Луцького управління ГУ ДФС у Волинській області