Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
Луцька ОДПІ:
У яких випадках податкова звітність вважається прийнятою контролюючим органом, у тому числі якщо подана в електронному вигляді?
Податкова декларація, надана платником, вважається прийнятою, зокрема:
за наявності на всіх аркушах, з яких складається податкова декларація та, за бажанням платника податків, на її копії, відмітки (штампу) контролюючого органу, яким отримана податкова декларація, із зазначенням дати її отримання, або квитанції про отримання податкової декларації у разі її подання засобами електронного зв’язку, або поштового повідомлення з відміткою про вручення контролюючому органу, у разі надсилання податкової декларації поштою;
у разі, якщо контролюючий орган не надає платнику податків повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або не надсилає його платнику податків у встановлений строк.
Разом з тим слід зазначити, що на примірнику податкової звітності, що залишається у платника податків і був наданий, за його бажанням проставляється штамп «ОТРИМАНО».
Відповідно до п.49.9 ст.49 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) за умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов’язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання контролюючим органом.
Довідково: Загальнодоступний інформаційно –довідковий ресурс (категорія 135.02).
Сектор організаційного забезпечення Луцького управління ГУ ДФС у Волинській області
Виправлення помилки, допущеної при заповненні скарги на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН, не передбачено
Виправлення помилок, допущених при заповненні скарги на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, після реєстрації такої скарги в ДФС, не передбачено Порядком розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117.
Відповідно до п.п. 56.23.2 п. 56.23 ст. 56 Податкового кодексу України від 02.10.2010 № 2755-VI (далі – Кодекс) скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Скарга) розглядається в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, за участі уповноваженої особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Згідно з п. 5 Порядку розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 (далі – Порядок), скарга подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням, зокрема, вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Електронний формат Скарги розміщений на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність /Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр форм електронних документів/Реєстр форм електронних документів (перелік сервісних запитів).
Для створення та надсилання скарги з додатками платники податків можуть використовувати Електронний кабінет. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою у мережі Інтернет: https://cabinet.sfs.gov.ua або через головну сторінку офіційного веб-порталу ДФС, де розміщено посилання на Електронний кабінет.
Також для формування Скарги в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Після отримання ДФС електронного документа скарги з додатками та надсилання платнику першої квитанції, здійснюється перевірка даних скарги, які визначені п. 10 Порядку (за виключенням інформації про причини незгоди платника податку з рішенням комісії контролюючого органу; відомостей про оскарження рішення комісії контролюючого органу в судовому порядку; вимог платника податку, який подає скаргу, електронної адреси, на яку надсилається рішення, прийняте за результатами розгляду скарги), на відповідність даним ДФС.
У випадку виявлення розбіжностей платнику направляється друга квитанція з повідомленням про помилки.
Після їх усунення та в межах передбаченого п. 3 Порядку строку платник податку повторно направляє до ДФС скаргу з додатками. Якщо розбіжності відсутні – скарга реєструється в ДФС.
Звертаємо увагу, що Порядком не передбачено можливості виправлення помилок допущених при заповненні скарги після реєстрації такої скарги в ДФС.
Проте, відповідно до п. 14 Порядку, скарга залишається без розгляду у разі, коли до прийняття рішення комісією ДФС з питань розгляду скарг до зазначеної комісії надійшла заява платника податку про відмову від поданої ним скарги.
Таким чином, платник податків може скористатися правом залишити скаргу без розгляду та в межах строку, який передбачений п. 3 Порядку, повторно її подати до Комісії ДФС з питань розгляду скарг.
Довідково: Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс (категорія 107.17).
Сектор організаційного забезпечення Луцького управління ГУ ДФС у Волинській області
Чи може згідно з новими законами в’їжджати на територію України з підготовленою ПД без сплати залогових платежів, якщо авто заявлене в режим «імпорт»
У випадку якщо громадянином прийнято рішення про ввезення автомобіля (легковий автомобіль, код 8703 за УКТ ЗЕД), то подання попередньої митної декларації та гарантування сплати митних платежів є обов’язковими. В такому випадку застосування грошової застави є тільки одним із видів забезпечення сплати митних платежів, хоча можуть бути обраними й інші види гарантування.
Грошова застава як обов’язковий вид гарантії застосовується тільки у випадку транзитного переміщення резидентом України транспортного засобу, що знаходиться на постійній реєстрації за межами України.
Сектор організаційного забезпечення Луцького управління ГУ ДФС у Волинській області
Луцькі платники податків, хочете з 2019 року стати «спрощенцями»? – не зволікайте!
У Луцькому управлінні ГУ ДФС у Волинській області нагадують, що платники інших податків і зборів, які планують з І кварталу 2019 року перейти на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, повинні подати відповідну заяву до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.
Тобто, останнім днем подання заяви таким платником буде 14 грудня 2018 року.
Зауважимо, що до поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік. Суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.
Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб'єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені для відповідних груп платників єдиного податку.
Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування регламентується ст. 298 Податкового кодексу України.
Сектор організаційного забезпечення Луцького управління ГУ ДФС у Волинській області