Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
Луцька ОДПІ інформує:
Звіт про надходження до Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області запитів на отримання публічної інформації за січень - квітень 2018 року
З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Луцькою ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону.
Так, станом на 01.05.2018 з початку року до Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області надійшло 3 запити на отримання публічної інформації, за результатами розгляду яких надано відповіді відповідно до вимог чинного законодавства України.
В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону станом на 01.05.2018 з початку року Луцькою ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області розглянуто запити від:
- фізичних осіб – 1 (або 33,3 % від загальної кількості запитів);
- громадських організацій та об’єднань – запитів не надходило;
- від юридичних осіб – 1 (або 33,33 % від загальної кількості запитів);
- від представників засобів масової інформації – 1 (або 33,33 % від загальної кількості запитів).
Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію:
- щодо наявності податкового боргу, його розміру та порядку його сплати;
- щодо надання інформації про дохід за 2016р. та звітні періоди 2017р;
- щодо продажу комунального майна КП «Зелене господарство м. Луцька».
Всім запитувачам надана відповідь у встановлені законодавством терміни.
До уваги запитувачів. З моменту набрання чинності Закону України „Про доступ до публічної інформації” можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону, які заслуговують до уваги читачів:
1. Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками:
-
правовими підставами;
-
визначенням понять;
-
формами;
-
строком розгляду;
-
змістом;
-
вимогами оформлення;
-
оплатністю тощо.
2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян”.
3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”.
4. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”.
Сектор організації роботи Луцької ОДПІ
Який документ потрібно надати для зарахування
сплаченого податку за межами України?
Фізична особа – резидент отримала іноземний дохід та сплатила податки за межами України. Який документ їй потрібно надати до контролюючого органу в Україні для зарахування сплаченого податку?
Відповідно до пунктів 170.11.1 та 170.11.2 п. 170.11 Податкового кодексу у разі якщо джерело виплат будь-яких оподаткованих доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку – отримувача, який зобов’язаний подати річну податкову декларацію, та оподатковується за ставкою, визначеною в п. 167.1 ст. 167 Кодексу, крім доходів, перерахованих у пп. 167,5,4 п. 167.5 цієї статті, які оподатковуються за ставкою, визначеною цим підпунктом.
У разі якщо згідно з нормами міжнародних договорів, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України, платник податку може зменшити суму річного податкового зобов’язання на суму податків, сплачених за кордоном, він визначає суму такого зменшення за зазначеними підставами у річній податковій декларації.
Згідно з п. 13.3 ст. 13 Податкового кодексу доходи, отримані фізичною особою – резидентом з джерел походження за межами України, включаються до складу загального річного оподаткованого доходу, крім доходів, що не підлягають оподаткуванню в Україні відповідно до положень цього Кодексу чи міжнародного договору, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України.
Пунктом 13.4 цієї статті встановлено, що суми податків та зборів, сплачені за межами України, платник зобов’язаний отримати від державного органу країни, де отримується такий дохід (прибуток), уповноваженого справляти такий податок, довідку про суму сплаченого податку та збору, а також про базу та/або об’єкт оподаткування. Зазначена довідка підлягає легалізації у відповідній країні, відповідній закордонній дипломатичній установі України, якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України.
Отже, фізична особа – резидент, яка отримала іноземний дохід та сплатила податки за межами України, для отримання права на зарахування цих сплачених податків повинна надати довідку від державного органу країни, де отримала такий дохід (прибуток), уповноваженого справляти такий податок, про суму сплаченого податку та збору, а також про базу та/або об’єкт оподаткування. Зазначена довідка підлягає легалізації у відповідній країні, відповідній закордонній дипломатичній установі України, якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України
Сектор організації роботи Луцької ОДПІ
Які санкції передбачено за відсутність обов’язкового реквізиту в чеку
У разі відсутності в документі хоча б одного з обов'язкових реквізитів, а також недотримання сфери його призначення, такий документ не прийматиметься як розрахунковий (п. 3 розд. IПоложення № 13). Це ж стосується такого обов’язкового реквізиту як акцизний податок.
Пунктом 1 ст. 17 Закону № 265 передбачено, що до суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за порушення вимог Закону № 265, за рішенням відповідних контролюючих органів застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:
- у разі встановлення протягом календарного року в ході перевірки факту нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об'єкті такого суб'єкта господарювання:
- вчинене вперше - 1 гривня;
- за кожне наступне вчинене порушення - 100 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг).
Також за порушення вимог Закону № 265 посадові особи та працівники торгівлі, громадського харчування та сфери послуг притягуються контролюючими органами до адміністративної відповідальності (ст. 26 Закону № 265).
Відповідно до ст. 155 прим. 1 КУпАП, до осіб, які здійснюють розрахункові операції з порушенням встановленого законом порядку проведення розрахунків, застосовується штраф в розмірі від 2 до 5 НМДГ та на посадових осіб - від 5 до 10 НМДГ.
Дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на осіб, які здійснюють розрахункові операції, від 5 до 10 НМДГ і на посадових осіб - від 10 до 20 НМДГ.
Сектор організації роботи Луцької ОДПІ
Подайте документи та отримайте податкову знижку на житло
Відповідно до ст.166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, зокрема, частину суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, що визначається відповідно до ст. 175 ПКУ.
Таке включення відбувається за умови наявності документального підтвердження витрат, що включаються до податкової знижки:
- кредитного договору та нотаріально завіреного договору іпотеки;
- відповідних платіжних документів, в яких чітко визначено суму сплачених відсотків за користування іпотечним кредитом та прізвище, ім’я, по-батькові платника податку як платника цих процентів (рахунок з відбитком каси про перерахування коштів, платіжне доручення банку з відміткою про перерахування коштів);
- паспорта платника податку з позначкою про реєстрацію за місцезнаходженням житлового будинку (квартири, кімнати), щодо якого оформлено іпотечний житловий кредит.
Оригінали таких документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку, достатнього для проведення контролюючим органом податкової перевірки стосовно нарахування такої податкової знижки.
Граничний термін подання декларації для реалізації права на податкову знижку за 2017 рік – 31 грудня 2018 року. Право на отримання податкової знижки у 2018 році щодо витрат, понесених у 2017 році, на наступний рік не переноситься.
Сектор організації роботи Луцької ОДПІ
ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ
громадян керівництвом
Луцької об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Волинській області
|
Прізвище, ім’я по - батькові посадової особи |
Посада |
Дні та години прийому |
1. |
Ткачук Андрій Михайлович |
Начальник Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області |
І та ІII вівторок місяця з 9.00 до 13.00 |
2. |
Кривов’язюк Анатолій Васильович |
Заступник начальника - начальник Рожищенського відділення Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області |
І та ІV середа місяця з 14.00 до 18.00 |
3. |
Гупало Оксана Сергіївна |
Заступник начальника - начальника Ківерцівського відділення Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області |
І та ІII понеділок місяця з 9.00 до 13.00 |