Ви є тут

Луцька ОДПІ:

 

Луцька ОДПІ: в кампанії декларування доходів взяли участь понад 2,5 тисячі лучан

В цьогорічній кампанії декларування доходів взяли участь 2502 жителя міста  Луцька та Луцького району.  Краянами задекларовано суму доходу 263,2 мільйони гривень, до сплати в бюджет визначено  5,4 мільйони  гривень податку на доходи фізичних осіб та 925,7 тисячі гривень військового збору. Про це  повідомив начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області Ігор Невар.

Із загальної кількості декларантів громадянами, які зобов’язані задекларувати отримані доходи, подано 1291 декларацій,  в тому числі: 316 декларацій – про доходи, отримані у вигляді спадщини, подарунків, 105 декларацій – про отримані доходи від продажу нерухомого і рухомого майна, 32 декларації – здача в оренду нерухомого майна. Про отриманий інвестиційний прибуток прозвітувалось  34 лучанина, 29  декларацій подали діячі культури, спортсмени та відомі громадяни, 30 декларацій – мільйонери, 14 декларацій – про отримані іноземні доходи, 5 - нерезидентів та 726 декларацій – про інші доходи.

Правом на податкову знижку скористались 1211 лучан, сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню, – 1,5 мільйони гривень. До слова,  853 краянам вже відшкодовано більше 1 мільйона гривень податкової знижки.

Не зважаючи на те, що 4 травня 2016 завершилась кампанія декларування доходів громадян, одержаних протягом 2015 року, ті, хто бажає задекларувати доходи для отримання податкової знижки, зможуть, згідно законодавства, прозвітуватися до кінця поточного року, - наголосив посадовець.

Тим, хто не подав декларацію вчасно, теж може, сплативши відповідні фінансові санкції, які передбачено у зв’язку з несвоєчасним поданням такої декларації, відзвітуватися про минулорічні доходи.

 

Відділ організації роботи Луцької ОДПІ

 

 

 

 

Платники єдиного податку І та ІІ груп мають право на щорічну «податкову відпустку», - Луцька ОДПІ

 

Луцька ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області нагадує, що відповідно до норм Податкового кодексу України, фізичні особи-підприємці, платники єдиного податку 1 та 2 групи, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку один раз на рік на час відпустки протягом одного календарного місяця.

Крім того, не сплачується єдиний податок за період хвороби, підтверджений копією листка непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

Інформація про період щорічної відпустки і терміни втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності подається до територіального органу ДФС у вигляді заяви у довільній формі.

З метою уникнення порушення терміну щодо сплати авансових платежів рекомендуємо подавати до податкової інспекції заяву щодо періоду щорічної відпустки до початку відпустки, а заяву щодо терміну втрати працездатності з обов'язковим додаванням копії листка непрацездатності - одразу після закінчення лікарняного.

Варто пам’ятати, що платники єдиного податку є ще й платниками ЄСВ. Чинним законодавством не передбачено пільг щодо його сплати на час відпустки, або хвороби.

Отже, єдиний соціальний внесок сплачується незалежно від діяльності чи фінансового стану платників податків і без перенесення термінів сплати.

 

Відділ організації роботи Луцької ОДПІ

 

 

 

 

Чи може страхувальник (роботодавець) подати поштою повідомлення про прийняття працівника на роботу?

 

Відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» (далі – Постанова №413) повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до Постанови № 413, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Постанова №413 не містить посилання на норми подання страхувальником повідомлення про прийняття працівника на роботу поштою.

Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 301.01 (платники єдиного внеску, їх права та обов’язки) категорії 301 (єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

 

Відділ організації роботи Луцької ОДПІ

 

 

 

 

 

Щодо фінансової відповідальність, яка передбачена за порушення граничних термінів реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних

 

Відповідно до пункту 111.1 статті 111 Податкового кодексу України за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, застосовується, зокрема, фінансова відповідальність.

     Пунктом 111.2 статті 111 Податкового кодексу України встановлено, що фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється та застосовується згідно з Податкового кодексу та іншими законами. Фінансова відповідальність застосовується у вигляді штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені.

     Згідно з п. 120 прим. 2.1 ст. 120 прим. 2 Податкового кодексу України порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, встановлених статею 231 Податкового кодексу тягне за собою накладення штрафу в розмірі:

 -    2 % від суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;

-     10 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

-     20 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
-     30 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 61 до 90 календарних днів;
-     40 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 91 і більше календарних днів. Відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних/розрахунку коригування протягом більш як 120 календарних днів після дати, на яку платник податку зобов’язаний скласти акцизну накладну/розрахунок коригування, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, на які платник податку зобов’язаний скласти таку акцизну накладну/розрахунок коригування (п. 120 прим. 2.2 ст. 120 прим. 2 ПКУ).

    Пунктом 120 прим. 2.3 ст. 120 прим. 2 Податкового кодексу України визначено, що сума акцизного податку для цілей п. 120 прим. 2.1 та п. 120 прим. 2.2 ст. 120 прим. 2 Податкового кодексу визначається за ставкою, що встановлена на дату реалізації пального, та курсом Національного банку України, що діє на перший день кварталу, в якому здійснюється реалізація пального.

    Крім того п. 11 підрозд. 5 розд. ХХ Податкового кодексу України встановлено, що норми ст. 120 прим. 2 Податкового кодексу не застосовуються при порушенні термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних, складених у період з 01.03.2016 до 01.04.2016.

Довідково: відповідне питання – відповідь розміщено у категорії 116 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України.

Відділ організації роботи Луцької ОДПІ

 

 

 

 

Луцька ОДПІ: внесено зміни до Порядку обліку платників податків

 

10.05.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.03.2016 № 375 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів» (далі – Наказ № 375), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11.04.2016 за № 534/28664, відповідно до якого внесено зміни до наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів»
(далі – Наказ № 1588), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300.

Наказом № 375 було затверджено наступні зміни, зокрема:

- запроваджено нові процедури та документи (відомості) органів ДФС про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 30-ОПП та відомості про узгодження плану реорганізації юридичної особи формою № 31-ОПП;

- виключена процедура формування та спрямування в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням;

- розширено коло платників, а саме:

а) платниками податків, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія України;

б) відокремленими підрозділами, місцезнаходженням яких є тимчасово окупована територія та які є відокремленими підрозділами тих юридичних осіб, що знаходяться на іншій території України або перебувають на обліку в контролюючих органах, які здійснюють супроводження великих платників податків, обліковуються в контролюючих органах за основним місцем обліку відповідних юридичних осіб.

 

З оновленим текстом Наказу № 1588 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

 

 

 

Відділ організації роботи Луцької ОДПІ