Ви є тут

Луцька ОДПІ:

Для отримання довідки про відсутність заборгованості з податків, підприємство може подати довідку про суму визнаних ліквідатором банку кредитних вимог

 

Для ліквідації підприємство повинне отримати в органі ДФС, де перебуває на обліку, довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів формою № 22-ОПП, затвердженою наказом Мінфіну від 09.12.11 р. №1588, - звертають увагу фахівці    Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області.

Однією з умов видачі такої довідки є закриття підприємством усіх рахунків у банках. Проте, у разі ліквідації банку, зробити це практично неможливо.

Для таких випадків Луцька ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області роз'яснює важливі моменти, на які варто звернути увагу:

·        

для отримання довідки форми №22-ОПП підприємство може подати органу ДФС, де платник податків знімається з обліку, довідку про суму визнаних ліквідатором банку кредитних вимог і черговість їх задоволення;

·        

рахунки підприємства вважатимуться закритими також у випадку, якщо банк остаточно ліквідувався і виключений з Єдиного реєстру банків;

·        

програмне забезпечення органів ДФС на сьогодні дозволяє сформувати довідку №22-ОПП у разі наявності у підприємства незакритих рахунків у банку, що ліквідується.

Довідково: лист ДФС від 28.10.2015 №22777 «Щодо отримання підприємством довідки про відсутність заборгованості  зі сплати податків у банку, що проходить процедуру ліквідації»

                                                                                    Cектор комунікацій Луцької ОДПІ           

 

 

 

Використання електронних платіжних засобів у платіжній системі

Який день вважається днем отримання доходу фізичною особою-підприємцем-платником єдиного податку у разі проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) з використанням електронних платіжних засобів у платіжній системі (еквайрингу) – дата сплати покупцем коштів через платіжний термінал чи дата надходження коштів на рахунок виконавця? Чи передбачено відповідальність для платників єдиного податку за помилки щодо визначення дати отримання доходу?

Відповідно до п. 292.6 ст. 292 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів платника єдиного податку у грошовій (готівковій або безготівковій) формі, дата підписання платником єдиного податку акта приймання-передачі безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг). Для платника єдиного податку третьої групи, який є платником ПДВ, датою отримання доходу є дата списання кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності.

Порядок ведення книги обліку доходів платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої групи, які не є платниками ПДВ, затверджено наказом Мінфіну України від 19.06.2015 № 579.

Згідно з п. 5 зазначеного Порядку записи у книзі виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід, окремо про кошти, що надійшли на поточний рахунок платника податку та/або отримано готівкою, фактично безоплатно отримано товари (роботи, послуги) та понесено витрати, зокрема оплачено придбані товари  (роботи, послуги), виплачено заробітну плату, сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування тощо.

Отже, датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів на розрахунковий рахунок платника єдиного податку.

При цьому відповідно до ст. 164¹ Кодексу України про адміністративне правопорушення від 07.12.84 № 8073-Х до фізичних осіб-підприємців-платників єдиного податку, які не ведуть або ведуть з порушенням облік доходів та витрат, застосовується відповідальність у вигляді адміністративного штрафу, зокрема попередження або накладення штрафу у розмірі від трьох (51 грн) до восьми (136 грн) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу розмірі від п’яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

                                                                                               Cектор комунікацій Луцької ОДПІ   

 

 

 

 

 

За десять місяців 2015 року лучани сплатили понад мільярд гривень податків

За результатами 10-ти місяців 2015 року податківцями Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області мобілізовано до Зведеного бюджету 1 мільярд 251,8 мільйона гривень, що на 47,5 мільйона гривень більше від минулорічних показників.

До загального фонду Державного бюджету за січень - жовтень 2015 року надійшло  666,5 мільйона гривень, що  на  4,5 мільйона гривень більше у порівнянні з минулим роком. До місцевого бюджету за згадуваний період часу фактично надійшло 585,3 мільйона гривень, що на 43 мільйони більше, ніж за відповідний період минулого року.

Про це йшлося під час зустрічі з місцевими платниками податків заступника начальника Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області Андрія Ткачука.

«Поставлені перед податківцями завдання  можна виконувати лише за умови повного взаєморозуміння з платниками податків та взаємної довіри з тими, які сумлінно виконують свій обов’язок перед державою, і посилення протидії щодо тих, які ухиляється від оподаткування, не бажають працювати в межах правового поля. Тому працівники Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області докладають усіх зусиль для формування високого рівня свідомості громадян щодо добровільної сплати податків»,- зауважив Андрій Михайлович.

Учасники зустрічі обговорили проблемні питання, які виникають під час практичного застосування законодавчих змін. На закінчення представники бізнесу та податківці  висловили  спільну думку про те, що від  своєчасної сплати податків залежить добробут кожної родини та майбутнє нашої країни.

                                                                                                    

Сектор комунікацій Луцької ОДПІ

 

 

 

Цьогоріч в Центрі обслуговування платників Луцької ОДПІ лучанам надано 22,5 тисячі адміністративних послуг

 

За десять місяців поточного року в ЦОП Луцької ОДПІ звернулось 362,9 тисячі відвідувачів –жителів міста Луцька та  району. За згадуваний період часу їм надано 22,5 тисячі адміністративних послуг,- повідомляє сектор комунікацій Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області.

Важливо, що найбільшою популярністю у відвідувачів користувались послуга з видачі картки платника податків, якою скористався 8791 платник. Зареєстровано 800 реєстраторів розрахункових операцій, 5822 книги обліку розрахункових операцій, 676 книг обліку доходів і витрат.

Разом з тим, Центром обслуговування платників Луцької ОДПІ надається широкий спектр безоплатних послуг для відвідувачів. Серед них: приймання податкової звітності, отримання послуги з внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника, отримання податкової консультації тощо. 

Також, з метою інформування платників про зміни в законодавстві, в Центрі розміщені інформаційні стенди з необхідною інформацією та розповсюджується друкована продукція – листівки, брошури, тощо.

Завітавши до ЦОПу, громадяни та платники податків мають змогу проконсультуватись із спеціалістами інспекції. Окрім того, вони можуть безоплатно отримати «електронний ключ». Зокрема, протягом 10 місяців поточного  року цією послугою скористалися 3302 клієнти. Переважна більшість з них – фізичні особи.

Довідково: Центр обслуговування платників Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області знаходиться за адресою: м. Луцьк, Київський майдан,4,  телефон консультанта – модератора: (0332) 777-190.

                                                                                                                                                                                                           

                                                                Сектор комунікацій Луцької ОДПІ

 

 

Луцькі податківці розповіли майбутнім бізнесменам про новації в оподаткуванні

 

Про новації в Податковому законодавстві, оподаткування заробітної плати  та застосування РРО з контрольною стрічкою в електронній формі, -  ці та інші  найбільш  актуальні  для майбутніх представників бізнесу законодавчі моменти  розповіли співробітники Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області на спеціальному семінарі-тренінгу в Луцькому міському центрі зайнятості.

 Окрім того, фахівці інспекції детально розяснили  початківцям бізнесу  порядок реєстрації трудових договорів між субєктом підприємницької діяльності і фізичною особою, вкотре наголосили на правильності  записів в трудових книжках найманих працівників.

 Майбутні бізнесмени мали нагоду з’ясувати  деталі  переходу з групи в групу  платниками єдиного податку і дізналися про нові можливості  для бізнесу завдяки вже впровадженим  сервісним послугам Державної фіскальної служби.

 «Для нас сьогодні дуже важливо те, що учасники цього  навчального  заходу змогли не лише почути роз’яснення наших фахівців, але й особисто поспілкуватись з працівниками податкової інспекції та дізналися про помилки, які допускають початківці – підприємці у своїй діяльності»,- зазначила завідувач сектору адміністрування доходів і зборів самозайнятих осіб Луцької ОДПІ Аліна Грабарчук.

 На завершення зустрічі податківці побажали присутнім процвітання їхньому бізнесу, міцного здоров’я та миру.

                                                                Сектор комунікацій Луцької ОДПІ