Ви є тут

Луцька ОДПІ:

Стартувала кампанія декларування доходів громадян отриманих у 2014 році

З 1 січня до 1 травня 2015 року  триває кампанія декларування майнового стану і доходів громадян, одержаних у 2014 році.

В даний період громадяни зобов’язані подати річну декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію), якщо протягом 2014 року, отримували:

- доходи з яких при нарахуванні або виплаті податок не утримувався;

- доходи від особи, яка не є податковим агентом (в тому числі від здачі в оренду власного рухомого чи нерухомого майна, продажу власного майна, продажу власної сільгосппродукції фізичним особам, тощо);

- нецільову благодійну допомогу, якщо її загальна сума у 2014 році перевищувала 1710 грн.;

- доходи від двох і більше податкових агентів і при цьому загальна річна сума оподатковуваних доходів, нарахованих такими податковими агентами за 2014 рік перевищила 146 160 гривень;

- спадок (подарунки) від осіб, які не є членами сім’ї першого ступеня споріднення;

- доходи від продажу інвестиційних активів, якщо їх вартість у 2014 році перевищує 1710 грн.;

- іноземні доходи.

Також фізичні особи-платники податку зобов’язані подати річну податкову декларацію про доходи за 2014 рік, якщо отримували окремі види оподатковуваних доходів, які не підлягали оподаткуванню під час їх нарахування чи виплати, але не звільнені від оподаткування. В такому випадку платник зобов’язаний самостійно включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати річну декларацію з цього податку.

Крім того, подати декларацію можуть фізичні особи, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2014 року. У такому випадку податкову декларацію можна подавати протягом всього року.

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

 

Мінімальна заробітна плата та прожитковий мінімум у 2015 році: на що потрібно звернути увагу, - Луцька ОДПІ

Податковий кодекс України часто посилається на розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатної особи, та мінімальної заробітної плати. Це стосується, зокрема, податку з доходів фізичних осіб та розміру добових при відрядженні.

Звичайно такі показники визначаються Законом про державний бюджет на відповідний рік. Так, Законом України від 29.12.14 року № 80-VІІІ "Про Державний бюджет України на 2015 рік" ( опублікований в газеті Верховної Ради України «Голос України» від 31.12.2014р. № 254) вказані показники встановлені на одному рівні та складають:

з 1 січня 2015 року - 1218 грн.,  з 1 грудня 2015 року - 1378 грн. у погодинному розмірі з  січня – 7,29 гривні.,  з 1 грудня – 8,25 гривні.

Розглянемо, якою буде у 2015 році розмір податкової соціальної пільги.

Відповідно до Податкового кодексу України податкова соціальна пільга застосовується до доходу у вигляді заробітної плати, якщо її розмір не перевищує суми, яка дорівнює сумі місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного року, помноженої на 1,4 та округленої до найближчих 10 гривень.

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» прожитковий мінімум для працездатних осіб та розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2015 року встановлено на рівні 1218 гривень.

Тому у 2015 році податкова соціальна пільга має застосовуватися до нарахованої місячної заробітної плати при умові не перевищення такої заробітної плати суми 1710 грн. (1218 грн. х 1,4).

При цьому податкова соціальна пільга (ПСП) у 2015 році дорівнює:

І категорія (100% ПСП) -609 грн.  (1218 х 50%);

ІІ категорія (150% ПСП) -913  грн. 50 коп.;

ІІІ категорія (200% ПСП) -1218 грн.

 

Прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць установлено в розмірі: з 1 січня — 1176 грн.,  з 1 грудня – 1330 грн.

Прожитковий мінімум для тих, хто належить до основних соціальних і демографічних груп населення, встановлено в розмірі:

дітей віком до 6 років: з 1 січня — 1032 грн.,  з 1 грудня – 1167 грн.;

дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня — 1286 грн., з 1 грудня – 1455 грн.;

працездатних осіб: з 1 січня — 1218 грн., з 1 грудня – 1378 грн.;

осіб, які втратили працездатність: з 1 січня — 949 гривень,  з 1 грудня – 1074 гривень.

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

Луцькі платники податків у 2014 році поповнили бюджет більш як на 1,2 мільярди гривень

Протягом 2014 року платники податків міста Луцька та Луцького району сплатили до зведеного бюджету понад 1,2 мільярди гривень. За словами в.о.начальника Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області  області Богдана Шинкарчука, додатково до бюджету надійшло понад 88 мільйонів гривень.

Зокрема, платники спрямували до державного бюджету 600,5 мільйонів гривень.  Додатково надійшло до державної скарбниці 7,2 мільйона гривень. Найбільші надходження склали з податку на прибуток - 162 мільйони гривень, податку на додану вартість  -  377  мільйонів гривень. За цей же час бюджети місцевих громад отримали 611,2 мільйони гривень. До місцевих скарбниць  додатково надійшло 80,8 мільйонів гривень.

Щодо бюджетоформуючих платежів, то податку з доходів фізичних осіб надійшо майже 464,6 мільйонів гривень, плати за землю – 48,8 мільйонів, єдиного податку – 52,3 мільйонів гривень.

«Такі результати досягнуті, перш за все, за рахунок висококваліфікованої, сумлінної та напруженої роботи працівників інспекції та наших партнерів – платників податків, надходження від яких зростають”, – зазначив Богдан Миколайович.  

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

 

Луцька ОДПІ про терміни розгляду заяв надісланих до органів державної влади

Фахівці Луцької ОДПІ повідомляють, що для вирішення пропозицій, заяв і скарг громадян Законом України від 02.10.1996 №393/96-ВР „Про звернення громадян" встановлені такі терміни:

- не більше одного місяця такі, що потребують додаткового вивчення і перевірок;

- в інших випадках - невідкладно, не пізніше 15 днів від дня їх отримання державним, громадським органом, підприємством, установою, організацією, які зобов'язані вирішити питання по суті;

- у випадках, коли для вирішення заяви або скарги необхідно провести спеціальну перевірку, витребувати додаткові матеріали або вжити інших заходів, терміни вирішення заяви або скарги можуть бути в порядку винятку продовжені керівником або заступником керівника відповідного органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні не може перевищувати сорока п’яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого Законом України „Про звернення громадян”.

 

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

 

Луцька ОДПІ про одержання доступу до публічної інформації

 

Одним із пріоритетних напрямів діяльності щодо забезпечення зворотного зв’язку із громадськістю для працівників Луцької ОДПІ  є своєчасне надання публічної інформації.

Запит на інформацію подається фізичною або юридичною особою, об’єднанням громадян без статусу юридичної особи  до інспекції в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, телефаксом або телефоном.

Згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

У продовж 2014 року до Луцької ОДПІ  надійшло 13 запитів щодо надання публічної інформації.

У Луцькій ОДПІ нагадують усім платникам податків, що згідно із вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації», з порядком складання та подання запиту на інформацію, можна ознайомитись на інформаційних стендах в приміщенні ЦОП Луцької ОДПІ, а також на суб-сайті ГУ ДФС у Волинській області.

Нагадуємо, що запит на інформацію може бути подано до Луцької ОДПІ особисто або надіслано поштою за адресою: 43010, м. Луцьк, Київський майдан, 4 (на конверті вказувати «Публічна інформація»). Також інформацію можна надіслати  факсом -  (0332) 72-92-87 або зателефонувати за номером: (0332) 777-190.

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

Користуючись сервісами Державної фіскальної служби, ви заощаджуєте власний час та кошти, - Луцька ОДПІ

 

Фахівці Луцької ОДПІ нагадують про те, що на веб-порталі Державної фіскальної служби України розміщено ряд сервісів, користуючись якими ви заощаджуєте власний час та кошти. Серед найпопулярніших можна виділити наступні: «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР), «Електронний кабінет платника податків», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку», «Дані реєстру платників ПДВ», «Електронна звітність», «Реєстр страхувальників», «Анульована реєстрація платників ПДВ», «Пульс», «Декларування on-line» тощо.

Також на офіційному порталі розміщено сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна митниця» та «Адреси масової реєстрації».

Отже, шановні  платники, скористайтесь можливістю спростити своє життя та спланувати свій робочий час за допомогою електронних сервісів, що функціонують на веб-порталі ДФС України, адже це зручно, швидко, сучасно та корисно.

Довідково: доступ до зазначених сервісів можливий  із офіційного веб-порталу ДФС (http://sfs.gov.ua/).

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

 

 

 

 

Чи потрібно сплачувати особливий податок, отримавши у спадщину цінні папери

Як повідомили фахівці Луцької ОДПІ, у даній ситуації фізична особа-спадкоємець набуває цінні папери, а не відчужує їх, відтак, не зобов’язана сплачувати вказаний податок.

 Натомість, сплачувати особливий податок фізична особа-спадкоємець цінних паперів стане тоді, коли здійснюватиме операції з продажу, обміну або інших способів відчуження цінних паперів.

 Податківці нагадують, що відповідно до пп. 213.1.7 п. 213.1 ст. 213 Податкового кодекс, об’єктом оподаткування особливим податком є операції з продажу, обміну або інших способів відчуження цінних паперів, де відбувається перехід права власності на цінні папери, та операції з деривативами, крім операцій, що здійснюються на міжбанківському ринку деривативів.

 Платниками особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами є фізична або юридична особа-резидент або нерезидент (в тому числі їх відокремлені підрозділи), які проводять операції з деривативами або з продажу, обміну чи інших способів відчуження цінних паперів, крім випадків, передбачених п.213.2 ст. 213 Податкового кодексу (пп. 212.1.9 п. 212.1 ст. 212 Кодексу).

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

За несплату податкового боргу реєстрація «спрощенця» анулюється

 

Платник єдиного податку – юридична особа, у якого виник податковий борг (з єдиного податку або інших податків і зборів) у поточному кварталі, протягом наступних двох кварталів має можливість сплатити цей податковий борг. У разі його несплати такому платнику податків анулюється реєстрація в якості платника єдиного податку в останній день другого із двох послідовних кварталів,- повідомляють фахівці Луцької ОДПІ.

Враховуючи зазначене, однією з умов застосування спрощеної системи оподаткування є відсутність податкового боргу у платників єдиного податку більше ніж два послідовні квартали.

Нагадаємо, що відповідно до норм Податкового кодексу України податковим боргом є сума узгодженого грошового зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений Податковим кодексом України строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов’язання.

Платники єдиного податку – юридичні особи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після строку подання податкової декларації за звітний квартал.

 Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

Стартувала кампанія декларування доходів громадян отриманих у 2014 році

З 1 січня до 1 травня 2015 року  триває кампанія декларування майнового стану і доходів громадян, одержаних у 2014 році.

В даний період громадяни зобов’язані подати річну декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію), якщо протягом 2014 року, отримували:

- доходи з яких при нарахуванні або виплаті податок не утримувався;

- доходи від особи, яка не є податковим агентом (в тому числі від здачі в оренду власного рухомого чи нерухомого майна, продажу власного майна, продажу власної сільгосппродукції фізичним особам, тощо);

- нецільову благодійну допомогу, якщо її загальна сума у 2014 році перевищувала 1710 грн.;

- доходи від двох і більше податкових агентів і при цьому загальна річна сума оподатковуваних доходів, нарахованих такими податковими агентами за 2014 рік перевищила 146 160 гривень;

- спадок (подарунки) від осіб, які не є членами сім’ї першого ступеня споріднення;

- доходи від продажу інвестиційних активів, якщо їх вартість у 2014 році перевищує 1710 грн.;

- іноземні доходи.

Також фізичні особи-платники податку зобов’язані подати річну податкову декларацію про доходи за 2014 рік, якщо отримували окремі види оподатковуваних доходів, які не підлягали оподаткуванню під час їх нарахування чи виплати, але не звільнені від оподаткування. В такому випадку платник зобов’язаний самостійно включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати річну декларацію з цього податку.

Крім того, подати декларацію можуть фізичні особи, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2014 року. У такому випадку податкову декларацію можна подавати протягом всього року.

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

 

Мінімальна заробітна плата та прожитковий мінімум у 2015 році: на що потрібно звернути увагу, - Луцька ОДПІ

Податковий кодекс України часто посилається на розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатної особи, та мінімальної заробітної плати. Це стосується, зокрема, податку з доходів фізичних осіб та розміру добових при відрядженні.

Звичайно такі показники визначаються Законом про державний бюджет на відповідний рік. Так, Законом України від 29.12.14 року № 80-VІІІ "Про Державний бюджет України на 2015 рік" ( опублікований в газеті Верховної Ради України «Голос України» від 31.12.2014р. № 254) вказані показники встановлені на одному рівні та складають:

з 1 січня 2015 року - 1218 грн.,  з 1 грудня 2015 року - 1378 грн. у погодинному розмірі з  січня – 7,29 гривні.,  з 1 грудня – 8,25 гривні.

Розглянемо, якою буде у 2015 році розмір податкової соціальної пільги.

Відповідно до Податкового кодексу України податкова соціальна пільга застосовується до доходу у вигляді заробітної плати, якщо її розмір не перевищує суми, яка дорівнює сумі місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного року, помноженої на 1,4 та округленої до найближчих 10 гривень.

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» прожитковий мінімум для працездатних осіб та розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2015 року встановлено на рівні 1218 гривень.

Тому у 2015 році податкова соціальна пільга має застосовуватися до нарахованої місячної заробітної плати при умові не перевищення такої заробітної плати суми 1710 грн. (1218 грн. х 1,4).

При цьому податкова соціальна пільга (ПСП) у 2015 році дорівнює:

І категорія (100% ПСП) -609 грн.  (1218 х 50%);

ІІ категорія (150% ПСП) -913  грн. 50 коп.;

ІІІ категорія (200% ПСП) -1218 грн.

 

Прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць установлено в розмірі: з 1 січня — 1176 грн.,  з 1 грудня – 1330 грн.

Прожитковий мінімум для тих, хто належить до основних соціальних і демографічних груп населення, встановлено в розмірі:

дітей віком до 6 років: з 1 січня — 1032 грн.,  з 1 грудня – 1167 грн.;

дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня — 1286 грн., з 1 грудня – 1455 грн.;

працездатних осіб: з 1 січня — 1218 грн., з 1 грудня – 1378 грн.;

осіб, які втратили працездатність: з 1 січня — 949 гривень,  з 1 грудня – 1074 гривень.

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

Луцькі платники податків у 2014 році поповнили бюджет більш як на 1,2 мільярди гривень

Протягом 2014 року платники податків міста Луцька та Луцького району сплатили до зведеного бюджету понад 1,2 мільярди гривень. За словами в.о.начальника Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області  області Богдана Шинкарчука, додатково до бюджету надійшло понад 88 мільйонів гривень.

Зокрема, платники спрямували до державного бюджету 600,5 мільйонів гривень.  Додатково надійшло до державної скарбниці 7,2 мільйона гривень. Найбільші надходження склали з податку на прибуток - 162 мільйони гривень, податку на додану вартість  -  377  мільйонів гривень. За цей же час бюджети місцевих громад отримали 611,2 мільйони гривень. До місцевих скарбниць  додатково надійшло 80,8 мільйонів гривень.

Щодо бюджетоформуючих платежів, то податку з доходів фізичних осіб надійшо майже 464,6 мільйонів гривень, плати за землю – 48,8 мільйонів, єдиного податку – 52,3 мільйонів гривень.

«Такі результати досягнуті, перш за все, за рахунок висококваліфікованої, сумлінної та напруженої роботи працівників інспекції та наших партнерів – платників податків, надходження від яких зростають”, – зазначив Богдан Миколайович.  

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

 

Луцька ОДПІ про терміни розгляду заяв надісланих до органів державної влади

Фахівці Луцької ОДПІ повідомляють, що для вирішення пропозицій, заяв і скарг громадян Законом України від 02.10.1996 №393/96-ВР „Про звернення громадян" встановлені такі терміни:

- не більше одного місяця такі, що потребують додаткового вивчення і перевірок;

- в інших випадках - невідкладно, не пізніше 15 днів від дня їх отримання державним, громадським органом, підприємством, установою, організацією, які зобов'язані вирішити питання по суті;

- у випадках, коли для вирішення заяви або скарги необхідно провести спеціальну перевірку, витребувати додаткові матеріали або вжити інших заходів, терміни вирішення заяви або скарги можуть бути в порядку винятку продовжені керівником або заступником керівника відповідного органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні не може перевищувати сорока п’яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого Законом України „Про звернення громадян”.

 

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

 

Луцька ОДПІ про одержання доступу до публічної інформації

 

Одним із пріоритетних напрямів діяльності щодо забезпечення зворотного зв’язку із громадськістю для працівників Луцької ОДПІ  є своєчасне надання публічної інформації.

Запит на інформацію подається фізичною або юридичною особою, об’єднанням громадян без статусу юридичної особи  до інспекції в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, телефаксом або телефоном.

Згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

У продовж 2014 року до Луцької ОДПІ  надійшло 13 запитів щодо надання публічної інформації.

У Луцькій ОДПІ нагадують усім платникам податків, що згідно із вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації», з порядком складання та подання запиту на інформацію, можна ознайомитись на інформаційних стендах в приміщенні ЦОП Луцької ОДПІ, а також на суб-сайті ГУ ДФС у Волинській області.

Нагадуємо, що запит на інформацію може бути подано до Луцької ОДПІ особисто або надіслано поштою за адресою: 43010, м. Луцьк, Київський майдан, 4 (на конверті вказувати «Публічна інформація»). Також інформацію можна надіслати  факсом -  (0332) 72-92-87 або зателефонувати за номером: (0332) 777-190.

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

Користуючись сервісами Державної фіскальної служби, ви заощаджуєте власний час та кошти, - Луцька ОДПІ

 

Фахівці Луцької ОДПІ нагадують про те, що на веб-порталі Державної фіскальної служби України розміщено ряд сервісів, користуючись якими ви заощаджуєте власний час та кошти. Серед найпопулярніших можна виділити наступні: «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР), «Електронний кабінет платника податків», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку», «Дані реєстру платників ПДВ», «Електронна звітність», «Реєстр страхувальників», «Анульована реєстрація платників ПДВ», «Пульс», «Декларування on-line» тощо.

Також на офіційному порталі розміщено сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна митниця» та «Адреси масової реєстрації».

Отже, шановні  платники, скористайтесь можливістю спростити своє життя та спланувати свій робочий час за допомогою електронних сервісів, що функціонують на веб-порталі ДФС України, адже це зручно, швидко, сучасно та корисно.

Довідково: доступ до зазначених сервісів можливий  із офіційного веб-порталу ДФС (http://sfs.gov.ua/).

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

 

 

 

 

Чи потрібно сплачувати особливий податок, отримавши у спадщину цінні папери

 

Як повідомили фахівці Луцької ОДПІ, у даній ситуації фізична особа-спадкоємець набуває цінні папери, а не відчужує їх, відтак, не зобов’язана сплачувати вказаний податок.

 Натомість, сплачувати особливий податок фізична особа-спадкоємець цінних паперів стане тоді, коли здійснюватиме операції з продажу, обміну або інших способів відчуження цінних паперів.

 Податківці нагадують, що відповідно до пп. 213.1.7 п. 213.1 ст. 213 Податкового кодекс, об’єктом оподаткування особливим податком є операції з продажу, обміну або інших способів відчуження цінних паперів, де відбувається перехід права власності на цінні папери, та операції з деривативами, крім операцій, що здійснюються на міжбанківському ринку деривативів.

 Платниками особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами є фізична або юридична особа-резидент або нерезидент (в тому числі їх відокремлені підрозділи), які проводять операції з деривативами або з продажу, обміну чи інших способів відчуження цінних паперів, крім випадків, передбачених п.213.2 ст. 213 Податкового кодексу (пп. 212.1.9 п. 212.1 ст. 212 Кодексу).

Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

За несплату податкового боргу реєстрація «спрощенця» анулюється

 

Платник єдиного податку – юридична особа, у якого виник податковий борг (з єдиного податку або інших податків і зборів) у поточному кварталі, протягом наступних двох кварталів має можливість сплатити цей податковий борг. У разі його несплати такому платнику податків анулюється реєстрація в якості платника єдиного податку в останній день другого із двох послідовних кварталів,- повідомляють фахівці Луцької ОДПІ.

Враховуючи зазначене, однією з умов застосування спрощеної системи оподаткування є відсутність податкового боргу у платників єдиного податку більше ніж два послідовні квартали.

Нагадаємо, що відповідно до норм Податкового кодексу України податковим боргом є сума узгодженого грошового зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений Податковим кодексом України строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов’язання.

Платники єдиного податку – юридичні особи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після строку подання податкової декларації за звітний квартал.

 Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ