Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
ПОДАТКОВА ІНФОРМУЄ:
Надходження єдиного внеску цьогоріч склали 1 мільярд 223 мільйони гривень,- Луцька ОДПІ
Саме таку суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зібрано Луцькою ОДПІ протягом січня-листопада 2014 року.
За словами виконуючого обов’язки начальника Луцької ОДПІ Богдана Шинкарчука, такі показники забезпечено завдяки професійності в організаційній роботі підрозділів, які адмініструють єдиний соціальний внесок, ефективній роз’яснювальної роботи серед громадян та сумлінності платників міста Луцька та Луцького району, адже кожен громадянин розуміє, що за рахунок єдиного внеску гарантується право на соціальний захист.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно з законом.
Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ
Підприємці - спрощенці Луцької ОДПІ цьогоріч спрямували до місцевих скарбниць понад 49 мільйонів гривень єдиного податку
З початку 2014 року суб’єкти господарювання – юридичні особи та фізичні особи-підприємці, які перебувають на обліку в Луцькій ОДПІ та застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, сплатили до місцевого бюджету 49,2 мільйона гривень єдиного податку. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року це на 7,3 мільйона гривень більше,- повідомляє Луцька ОДПІ.
Переважну частину надходжень забезпечили фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування. Вони сплатили до бюджету 35,3 мільйона гривень. Юридичні особи, що перебувають на спрощеній системі оподаткування, спрямували до бюджету 13,9 мільйона гривень.
«Забезпечення стабільних надходжень від сплати єдиного податку вдалося досягти завдяки підвищенню якості податкового сервісу для платників податків, створення комфортних умов для діяльності малого бізнесу», – зазначає в. о. начальника Луцької ОДПІ Богдан Шинкарчук.
Нагадаємо, що протягом року спрощенці за власним рішенням можуть змінювати групу або ставку податку, а також мають можливість подавати заяву про перехід на спрощену систему оподаткування в електронному вигляді.
Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ
Помилково або надміру сплачені суми грошового зобов’язання підлягають поверненню платнику податків,- Луцька ОДПІ
Фахівці Луцької ОДПІ повідомляють, що помилково або надміру сплачені суми грошового зобов'язання підлягають поверненню платнику відповідно до статті 43 Податкового кодексу України та статті 301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.
У разі наявності у платника податків податкового боргу, повернення помилково або надміру сплаченої суми грошового зобов'язання на поточний рахунок такого платника податків в установі банку або шляхом повернення готівковими коштами за чеком, у разі відсутності у платника податків рахунку в банку, проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу платником податків.
Обов'язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов'язання є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково або надміру сплаченої суми.
Платник податків подає заяву на повернення помилково або надміру сплачених грошових зобов'язань у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов'язання (податкового боргу) з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення готівковими коштами за чеком у разі відсутності у платника податків рахунку в банку.
Контролюючий орган не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.
На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п'яти робочих днів здійснює повернення помилково або надміру сплачених грошових зобов'язань платникам податків.
Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ
Дії платника ПДВ у разі відмови з боку продавця товарів чи послуг надати податкову накладну,- Луцька ОДПІ
У разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення чи порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника. Ця заява є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. Таке право зберігається за ним протягом 60 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення чи порядок реєстрації в Єдиному реєстрі.
Також, до заяви потрібно додати копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України ”Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Довідково :відповідна норма визначена п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями .
Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ
Процедура відшкодування від’ємного значення ПДВ, сформованого до 1 січня 2015 року, здійснюватиметься у чинному станом на 31 грудня 2014 року порядку
Фахівці Луцької ОДПІ повідомляють, що перехідними положеннями Закону України від 31 липня 2014 року №1621-VII передбачено, що суми бюджетного відшкодування, заявлені до 1 січня 2015 року, підлягають відшкодуванню в порядку, встановленому відповідно до статті 200 Податкового кодексу України у редакції, що діяла до 1 січня 2015 року. Тобто, від’ємне значення ПДВ, сформоване до 1 січня 2015 року, нікуди не зникає, а повертатиметься з бюджету в чинному станом на 31.12.2014 року порядку.
ДФС України підготувала порядок обліку від’ємного значення ПДВ попередніх податкових періодів, що задеклароване впродовж звітних (податкових) періодів до 1 січня 2015 року. Незабаром цей проект буде оприлюднено на офіційному веб-порталі для публічного обговорення. А додаткові можливі варіанти використання залишків від’ємного значення у 2015 році нині на рівні ДФС опрацьовуються спільно з бізнесом та громадськістю.
Нагадаємо, що з нового року в Україні почне діяти електронний формат адміністрування ПДВ. Порядок електронного адміністрування ПДВ затверджено постановою КМУ від 16.10.2014 №569. Зазначений порядок почне діяти з 1 січня 2015 року. Водночас ДФС налаштована на подальше вдосконалення системи електронного адміністрування ПДВ.
Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ