Ви є тут

ПОДАТКОВА ІНФОРМУЄ:

ГУ ДФС Волині попереджає: в області діють «податкові» шахраї

 

Останнім часом до регіональних підрозділів внутрішньої безпеки надходять заяви та повідомлення від посадових осіб Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області про вчинення шахрайських дій невідомими особами від їх імені, а також, навпаки, від суб'єктів господарської діяльності щодо скоєння стосовно них протиправних дій.

Виявлені  факти шахрайства мали місце  на території нашої області. Переважна  більшість подій  розвивається за одним і тим самим сценарієм.

Як правило, до посадових осіб суб'єктів господарської діяльності телефонує громадянин, який звертається нібито від імені в.о. начальника Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області з проханням надати гроші за  непроведення перевірки фінансової діяльності суб’єктів господарювання, інших неправомірних вимог. Для вирішення питань просять звертатись за телефонами: 098-993-81-91, 098-993-81-82

 Вказані факти підривають авторитет Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області та знижують рівень довіри до працівників органів фіскальної служби зі сторони суб’єктів господарювання.  Тому,  у разі отримання інформації про вчинення протиправних дій під видом працівників органів фіскальної служби або нібито від їх імені, просимо повідомляти про це Луцький МВ УМВС  за телефоном - 102, або телефонувати до  управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС  у Волинській області за номером: (0332) 777-171,а також особисто звертатись за адресою: м. Луцьк, Київський майдан, 4.

 Інформаційно-комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

Центр обслуговування платників Луцької ОДПІ надав понад 86 тисяч послуг платникам податків

 

За  11 місяців 2014 року  Центр обслуговування платників податків Луцької ОДПІ надав 86045  послуг підприємцям та громадянам міста Луцька та Луцького району, з них – 27080 адміністративних послуг,- повідомляє інформаційно-комунікаційний сектор Луцької ОДПІ.

У центрі обслуговування платників Луцької ОДПІ кожен відвідувач  має можливість безкоштовно отримати широкий спектр послуг. Зокрема, це -  прийом звітності і вхідної кореспонденції, отримання ключів електронного цифрового підпису та  інформації про стан розрахунків з бюджетом. Надається  консультативна допомога та отримання  довідок та дозвільних документів.

Крім того,   в кіоску, який розміщений в залі № 3 «Прийом звітності та вхідної кореспонденції»,  громадяни  мають можливість придбати бланки звітності та  канцтовари, отримати послуги ксерокопіювання та передплатити відомчий  журнал. До послуг платників - інформація з новаціями  податкового законодавства, яка розміщена на інформаційних стендах, в залах ЦОПу. 

При цьому, відвідувачі  сервісного Центру можуть скористатися двома комп’ютерами, які розташовані в залі № 3. Персональні комп’ютери  підключені до мережі Інтернет з завантаженим необхідним програмним забезпеченням, яке дозволяє платникам здійснити повний цикл підготовки при подачі звітності до інспекції та  детально ознайомитись з електронними сервісами ДФС України.   

Нагадаємо, що з усіма питаннями громадяни  можуть звертатися безпосередньо до консультанта-модератора, який швидко і вправно скоординує  відвідувачів, або  отримати консультацію за номером: 777-190.

        Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

 

На 411 мільйонів гривень ПДФО поповнились місцеві бюджети міста Луцька та Луцького району

 

За 11 місяців 2014 року платниками податків міста Луцька та Луцького району перераховано до місцевого бюджету 411 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, що складає  в загальній сумі надходжень 75,8 відсотка.

Про це повідомила під час особистої зустрічі з платниками податків міста Луцька та Луцького району заступник начальника Луцької ОДПІ Тетяна Павлова.

«Обсяг надходжень податку на доходи є вагомим внеском місцевих бюджетів, тому реалізація завдань з виконання соціально-економічних програм міста та  району безпосередньо пов’язана з виплатою легальної заробітної плати», – наголосила посадовець.

Основним напрямом при адмініструванні податку з доходів фізичних осіб є робота з суб’єктами господарювання, що  виплачують найманим працівникам зарплату у мінімальному, або навіть і нижче мінімального розміру та мають заборгованість з її виплати.

«Працівники, які одержують заробітну плату неофіційно, є заручниками самих себе. Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату “у конвертах” позбавляє їх соціального захисту та права на гідну пенсію. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати. Тому, самі громадяни мають стати на захист своїх конституційних прав, вимагаючи офіційного оформлення трудових відносин», - зазначила Тетяна Костянтинівна.

Шановні громадяни, якщо з Вами не оформлені трудові відносини, Вам виплачують заробітну плату в розмірі меншому, встановленого законодавством рівня, або ж виплачують заробітну плату в "конвертах", повідомляйте про такі факти податківців  за телефонами  777-181.

                 

    Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

Луцька ОДПІ інформує про особливості зняття з обліку в органах ДФС

 

Фахівці Луцької ОДПІ нагадують, що підприємці можуть бути зняті з податкового обліку в територіальному органі Державної фіскальної служби лише у разі встановлення факту відсутності заборгованості перед бюджетом щодо сплати платежів.

Особливості припинення підприємницької діяльності визначені Законом України від 13.05.2014 р. № 1258-VII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців за заявницьким принципом”.

Зняття з обліку фізичних осіб-підприємців у контролюючих органах здійснюється на підставі надходження від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.

Фізичні особи щодо яких, починаючи з 8 липня 2014 року до Єдиного державного реєстру внесено запис про припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, подають податкову декларацію. Така декларація подається  у строки, визначені п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України, залежно від обраної системи оподаткування в період підприємницької діяльності. 

Нагадуємо, що останнім звітнім періодом для платників, які застосовували загальну та спрощену (перша та друга групи) системи оподаткування, вважається базовий звітний період, що дорівнює календарному року, для платників, які застосовували спрощену систему оподаткування (третя та п’ята групи) - базовий звітний період, що дорівнює календарному кварталу, в якому було прийнято рішення про припинення  діяльності.

За додатковою інформацією звертайтесь до Центру обслуговування платників Луцької ОДПІ за адресою: м. Луцьк. Київський майдан, 4. Телефон для довідок 777-190.

 Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

До платника податку, який здійснює виплати доходу нерезиденту без утримання податку на доходи, застосовується штраф

 

До платника податку, який здійснює виплати доходу нерезиденту без одночасного утримання та внесення до бюджету податку з такого доходу, або, який перерахував податок з таких доходів до бюджету в повному обсязі, але пізніше  терміну,  встановленого пунктом 160.2 ст. 160 Податкового кодексу, застосовується штраф,- консультують фахівці Луцької ОДПІ.

Таким чином, Податковим кодексом передбачена відповідальність за порушення правил нарахування, утримання та сплати (перерахування) податків у джерела виплати.

Так, згідно з пунктом 127.1 ст. 127 Податкового кодексу, ненарахування, неутримання або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25% від суми податку, що підлягає нарахуванню,  або сплаті до бюджету.

Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 50% від суми податку, що підлягає нарахуванню або сплаті до бюджету. У разі,  якщо такі порушення вчинено протягом 1095 днів втретє і більше, штраф накладається у розмірі 75% від суми податку, що підлягає нарахуванню  або сплаті до бюджету.

Довідково: обов’язок з утримання та перерахування податку з доходів з джерелом їх походження з України, виплачених на користь нерезидентів, передбачено пунктом 160.2 статті 160 Податкового кодексу. Згадуваною нормою цього Кодексу також передбачено, що податок з таких доходів сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності.

 

      Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ

 

Платник податку має право включити до податкової знижки кошти, які він пожертвував благодійникам

 

Фахівці Луцької ОДПІ нагадують, що платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 Податкового кодексу України, суму коштів або вартість майна,  які передані платником податку у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям. Останні мають бути зареєстровані в Україні та внесені до Реєстру неприбуткових організацій та установ на дату передачі таких коштів та майна, у розмірі, що не перевищує 4 відсотки суми його загального оподатковуваного доходу за результатом такого звітного року (підпункт 166.3.2 пункту 166.3 статті 166 Податкового кодексу України).

Слід зауважити, що до податкової знижки включаються лише фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів і строк їх продажу (підпункт 166.2.1 пункту 166.2 статті 166 Податкового кодексу України).

При цьому, статтею 729 Цивільного кодексу України передбачено, що пожертвою є дарування нерухомих та рухомих речей, зокрема грошей та цінних паперів, особам, встановленим частиною першою статті 720 Цивільного кодексу, для досягнення ними певної, наперед обумовленої мети. Договір про пожертву є укладеним з моменту прийняття пожертви. До договору про пожертву застосовується положення про договір дарування, якщо інше не встановлено законом.

Таким чином, одним із підтверджуючих документів, які необхідно обов’язково надати платнику податку контролюючому органу, є копія договору про пожертву (дарування).

 

       Інформаційно – комунікаційний сектор Луцької ОДПІ