Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
Луцька ОДПІ інформує:
З 1 січня змінився мінімальний страховий внесок для підприємців
Як повідомили в Луцькій ОДПІ, у зв’язку із підвищенням мінімальної заробітної плати з 1 січня 2018 року, змінився мінімальний страховий внесок для підприємців – платників єдиного податку, а також ФОП, які обрали загальну систему оподаткування, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність та членів фермерського господарства.
Так, з 1 січня 2018 року мінімальну заробітну плату встановлено у розмірі 3723 грн. Відповідно мінімальний страховий внесок за місяць для всіх перелічених категорій платників становить 819,06 грн. (мінімальний страховий внесок за квартал - 2 457,18 грн.).
Податківці нагадують,що від сплати єдиного внеску за себе звільняються фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, а також ті, які обрали загальну систему оподаткування та члени фермерського господарства, якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, чи досягли віку, встановленого ст. 26 Закону про пенсійне страхування, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.
Сектор організації роботи Луцької ОДПІ
Про власні доходи можна дізнатися дистанційно
Державна фіскальна служба України пропонує платникам податків широкий спектр електронних сервісів. Зокрема, у рамках кампаній декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців, яка стартує з початку нового 2018 року, через Електронний кабінет платника існує можливість дізнатися про отримані доходи та утримані податки, а також підготувати, заповнити та надіслати декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб в електронному вигляді, - інформують у Луцькій ОДПІ.
Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна на веб-порталі ДФС у рубриці: фізичним особам/отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді (http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/).
Крім того, для платників функціонує довідковий сервіс Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс « ЗІР», який дозволяє отримати відповіді на питання щодо застосування норм податкового, митного законодавства, адміністрування єдиного внеску тощо (http://zir. sfs.gov.ua).
Сектор організації роботи Луцької ОДПІ
Зміни до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України
Луцька ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області звертає увагу, що з 01.01.2018 набрав чинності (крім окремих норм) Закон України від 07.12.2017 №2245-VIII (далі – Закон №2245) «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році»
Законом №2245, зокрема, тимчасово зупинено систему ризиків з ПДВ, підвищено акцизи на тютюнові вироби та передбачено індексацію ставок екологічного податку та ренти, а також передбачено відшкодування шкоди, завданої платнику податків контролюючим органом.
Закон №2245 опубліковано у газеті «Голос України» від 30.12.2017 №248.
Більш детальніша інформація про зміни буде викладена в подальших матеріалах.
Cектор організації роботи Луцької ОДПІ
Сучасні технології дозволяють отримати довідку про відсутність заборгованості не виходячи із дому
Під час здійснення професійної діяльності у платників податків виникає необхідність підтвердити відсутність заборгованості перед бюджетом, яку потребує банк або орган державної влади, або контрагент. У такому випадку підтверджуючим документом стає довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів та інших платежів, що контролюються органом фіскальної служби.
В Луцькій ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області нагадують, що за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) платник може надіслати заяву та отримати довідку про відсутність податкової заборгованості.
Суб’єкти сфери публічних закупівель, будь-які зацікавлені органи, підприємства або суб’єкти господарювання у загальнодоступній частині "Електронного кабінету платника" без використання електронного підпису мають можливість переглянути видані платникам довідки та/або завантажити довідку у вигляді файла з територіального контролюючою органу.
Головні переваги використання Електронного кабінету платника:
- можливість на безоплатній основі працювати у цілодобовому режимі;
- економія власного часу не відвідуючи орган ДФС;
- затребувана інформація надходить в режимі реального часу;
- запити платників з найвіддаленіших куточків України швидко й легко задовольняються.
Слід додати, що Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків з фахівцями Державної фіскальної служби України за допомогою використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Висновок один: оперативно, зручно, а головне – безконтактно. Отже, слід скористатися.
Cектор організації роботи Луцької ОДПІ