Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
Луцька ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області:
Понад 260 тисяч лучан звернулися до Центру обслуговування платників Луцької ОДПІ у січні-квітні 2017 року
Про це повідомили в управлінні обслуговування платників Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області.
Протягом січня-квітня 2017 року до Центру обслуговування платників Луцької ОДПІ звернулися 262,2 тисячі платників податків, які отримали консультаційні, інформаційні, адміністративні послуги, подавали податкову звітність.
Адміністративні послуги надано 12 640 платникам податків.
Найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків. За чотири місяці 2017 року їх видано 3939.
За реєстрацією книг обліку розрахункових операцій до ЦОПу звернулись 3028 СПД та 383 -за реєстрацією РРО.
Платниками єдиного податку цьогоріч було зареєстровано 1674 суб’єкти господарювання, книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платників єдиного податку – 911.
Надано 789 витягів з реєстру платників єдиного податку.
Довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами Державної фіскальної служби України, отримали 577 платників.
Нагадаємо, що Центр обслуговування платників Луцької ОДПІ працює з понеділка по четвер з 09-00 години до 18-00 години, у п’ятницю з 09-00 години до 16-45 години, у суботу – з 09-00 години до 13-00 години, неділя – вихідний.
Відділ організації роботи Луцької ОДПІ
Луцька ОДПІ: зміни у звітності з акцизного податку
З 08 травня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 10.11.2016 № 943 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 11 лютого 2016 року № 49» (далі – Наказ № 943), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.03.2017 за № 282/30150, який вніс зміни до наказу Міністерства фінансів України від 11 лютого 2016 року № 49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення» (далі – Наказ № 49), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2016 за № 340/28470.
Наказом № 943, зокрема:
- скасовано форми звітів № 1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі» і № 1-РТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі» та Порядки їх заповнення;-
- внесено зміни у форми звітів № 1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі», № 1-ОТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі» та у Порядки їх заповнення;
- доповнено Порядок заповнення форми звіту № 1-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації спирту».
Крім того, наказом № 943 визначено, що суб'єкти господарювання мають право подавати уточнюючі звіти до органів ДФС за основним місцем обліку на заміну вже поданим - до 10 числа місяця, що настає за звітним.
Довідково: з оновленим текстом Наказу № 49 можна ознайомитись,
скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).
Відділ організації роботи Луцької ОДПІ
Новації законодавства щодо застосуванню реєстраторів розрахункових операцій (РРО)
Фахівці Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області повідомляють, що з 08 травня 2017 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16 березня 2017 року № 231 «Про затвердження переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій» (далі – Постанова № 231).
При цьому зауважуємо, що Законом України від 20 грудня 2016 року
№ 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» зокрема, внесено зміни до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України, відповідно до якого застосування реєстраторів розрахункових операцій є обов’язковим для фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.
Довідково: з текстом Постанови № 231 можна ознайомитись,
скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).
Відділ організації роботи Луцької ОДПІ
Маєте питання про податки – допоможе ЗІР
Луцька ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області інформує платників, що для отримання фахової консультації з питань оподаткування можна скористатися електронним сервісом «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (далі - ЗІР).
Робота сервісу «ЗІР» направлена на забезпечення суспільства своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією, шляхом широкого використання інформаційних технологій.
Інформаційне наповнення ЗІР здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру та з метою мінімізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.
У розділах ЗІР: «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Письмові консультації» інформація систематизована з таких тем:
- оподаткування;
- митна справа;
- єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- електронний цифровий підпис.
Сьогодні платникам податків надано можливість оцінити якість уніфікованих відповідей, що містяться у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу».
Зазначена система оцінювання дає змогу користувачам ЗІР не тільки оцінити якість наданих відповідей, а й залишити свої коментарі (примітки/зауваження/пропозиції).
Нагадуємо, скористатися сервісом ЗІР можна як на офіційному веб-порталі ДФС України (sfs.gov.ua), так і на субсайті Головного управління ДФС у Волинській області (http://vl.sfs.gov.ua).
Відділ організації роботи Луцької ОДПІ
Строки давності при проведенні перевірок,- Луцька ОДПІ
Фахівці Луцької ОДПІ повідомляють, що Державна фіскальна служба України з метою забезпечення належної реалізації положень статті 102 Податкового кодексу України в частині застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок, самостійному визначенні сум грошових зобов’язань платників податків, повідомила наступне.
З 1 січня набули чинності зміни, внесені до статті 102 Податкового кодексу України. Так, відповідно, контролюючий орган має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків не пізніше 1095 дня (2555 днів при проведенні перевірки контрольованої операції), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше – за днем її фактичного подання.
Отже, при плануванні, організації та проведенні документальних перевірок слід враховувати, що з 1 січня 2017 року строки давності поширюються також на період, який може бути охоплений перевіркою.
Довідково: більш детально про застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок юридичних осіб йдеться у листі ДФС України від 05.05.2017 №11356/7/99-99-14-03-03-17.
Відділ організації роботи Луцької ОДПІ