Ви є тут

Луцька ОДПІ:

Українська армія отримала понад 82 мільйони гривень від луцьких платників податків

 

Платники податків, які перебувають на обліку у Луцькій ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області, вносять вагомий  вклад у справу відновлення миру та збереження територіальної цілісності держави. Так, на зміцнення обороноздатності української армії за 11 місяців поточного року, до державного бюджету надійшло 82,7 мільйона гривень військового збору. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 15,2 мільйона гривень.

«Переконана, що стабільне надходження збору свідчить про високу відповідальність і сумлінність краян, які зобов’язані перераховувати 1,5% від об’єкта оподаткування на реформування української армії», - зазначила начальник Луцької ОДПІ Світлана Сава.

Разом з тим, посадовець звернулась до усіх роботодавців міста Луцька, Луцького, Ківерцівського та Рожищенського районів, які виплачують своїм працівникам неофіційну заробітну плату і таким чином занижують військовий збір, своєчасно і в повному обсязі  сплачувати відрахування з реальних заробітків працівників.

Нагадаємо, що платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за нарахування військового збору до бюджету є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків.  

 

Відділ організації роботи Луцької ОДПІ

 

 

 

 

Луцька ОДПІ про новації законодавства з акцизу

 

З 3 грудня 2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2016 року № 828 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. № 957» (далі – Постанова № 828), якою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 року № 957 «Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв» (далі – Постанова № 957).

Зокрема, розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін залежно від коду виробів підвищено:

на горілку та лікеро-горілчані вироби на 27,1-27,86%;

віскі, ром та джин - на 37-63%;

коньяк (бренді) - на 24-27%;

вина - на 22,2-55,6 %.

Довідково: з оновленим текстом Постанови № 957 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

 Відділ організації роботи Луцької ОДПІ

 

 

Луцька ОДПІ про терміни  переходу на спрощену систему оподаткування

Субєкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм Податкового кодексу України, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше, ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Такий субєкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року відповідно до підпункту 298.1.4 пункту 298.1 статті 298 Податкового кодексу України.

Відділ організації роботи Луцької ОДПІ

 

 

 

Щодо своєчасності оприбуткування готівкових коштів

 

Державна фіскальна служба України звертає увагу субєктів господарювання, що останнім часом почастішали випадки порушення дотримання касової дисципліни щодо своєчасності оприбуткування виручки.

Зокрема, відповідно до п. 2.6  Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 637) уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.

У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) або використанням розрахункової книжки (далі – РК) оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).

Тобто, щоденно суб’єкт господарювання повинен оприбутковувати у КОРО виручку на підставі фіскальних звітних чеків РРО (Z-звітів).

За несвоєчасне (через день і більше) оприбуткування передбачена штрафна санкція у п’ятикратному розмірі неоприбуткованої та/або несвоєчасно оприбуткованої суми коштів, відповідно до ст. 1 Указу Президента України від 12.06.1995 № 436/95 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки».

Відділ організації роботи Луцької ОДПІ

 

 

Що необхідно для внесення до Реєстру неприбуткових організацій?

 Вимоги, яким має відповідати неприбуткове підприємство, установа та організація визначені пудпунктом 133.4.1 пункту133.4 статті133 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), а саме :

- утворена та зареєстрована у порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

- установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів управління та інших пов'язаних з ними осіб (визначення доходу наведене у ст.14 ПКУ);

- установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об'єднання та асоціації об'єднань співвласників багатоквартирних будинків;

- внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Підпунктом 133.4.6 пункту133.4 статті133 Податкового кодексу України визначено детальний перелік неприбуткових організацій, що відповідають вимогам п.133.4 ст.133 ПКУ і не є платниками податку.

 

Відділ організації роботи Луцької ОДПІ

 

 

Дата публікації: 
12.12.2016