Ви є тут

Луцька ОДПІ:

    Центр обслуговування платників Луцької ОДПІ прийняв понад 394 тисячі відвідувачів

З початку року послугами Центру обслуговування платників Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області скористалися 394941 відвідувач.

Зокрема, ними було отримано  24507  адміністративних послуг.         

 Серед найбільш запитуваних залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. У 2015 році фізичним особам-платникам податків було надано 9616 таких послуг. З початку року спеціалістами ЦОП зареєстровано 6342 книги обліку розрахункових операцій, 235 розрахункових книжок,  853 реєстратори розрахункових операцій. За заявами  платників, надано 589 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 401 книгу обліку доходів і витрат. Також видано 2988 довідок про відсутність заборгованості з  платежів до бюджету , що контролюються органами доходів і зборів, 1660 довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи  (податкову декларацію).

Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП надаються консультативні та інформаційні послуги, щодо діючої системи оподаткування, адміністрування єдиного соціального внеску, нарахування та сплати податків, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДФС.

                                                                         Сектор комунікацій Луцької ОДПІ

 

 

 

 

 

 

 

Перехідний період для доопрацювання чи заміни РРО закінчується 1 січня 2016 року

Нещодавно начальник інспекції Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області Світлана Савчук провела зустріч з платниками податків з приводу закінчення перехідного періоду для доопрацювання або заміни РРО з  1 січня 2016 року.

Посадовець нагадала, що з 1 січня 2015 року дозволяється первинна реєстрація лише реєстраторів розрахункових операцій, які створюють контрольну стрічку в електронній формі, та електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг), реєстраторів розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.

Водночас, дозволялося використовувати електронні контрольно-касові апарати, введені в експлуатацію до 1 січня 2015 року, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді та подають до органів доходів і зборів по дротових або бездротових каналах зв’язку тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, яка міститься в їх фіскальній пам’яті, і при цьому не подають електронних копій розрахункових документів.

Таким чином, користувачам зареєстрованих та введених в експлуатацію до 01.01.2015 електронних контрольно-касових апаратів, що подають до фіскальних органів тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій (Z–звіти), встановлено перехідний період тривалістю 1 рік для доопрацювання або заміни існуючої касової техніки на таку, яка забезпечує подання по електронних каналах зв’язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків.

Отже, суб’єктам господарювання до 01.01.2016 необхідно вивести з експлуатації реєстратори розрахункових операцій, які не створюють контрольну стрічку в електронній формі та не забезпечують подання по електронних каналах зв’язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків.

                                                                         Сектор комунікацій Луцької ОДПІ     

 

 

 

 

 

За втрату реєстраційного посвідчення РРО санкції не застосовуються 

Нормами чинного законодавства не передбачено відповідальність за втрату реєстраційного посвідчення до реєстратора розрахункових операцій та/або довідки про реєстрацію Книги обліку розрахункових операцій, - повідомляють фахівці   Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області.

Для поновлення (отримання дубліката) втраченого реєстраційного посвідчення суб’єкту господарювання, який використовує реєстратор розрахункових операцій, слід подати відповідну заяву до територіального органу Державної фіскальної служби, у якому зареєстровано РРО.

Нагадуємо, що відповідальність за порушення норм із застосування реєстраторів розрахункових операцій або регулювання обігу готівки визначена Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.95 р. № 265/95, з внесеними змінами та доповненнями, та Указом Президента України «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки» від 12.06.95 р. №436/95.

 

                                                                                     Сектор комунікацій Луцької ОДПІ     

 

 

 

 

 

 

Депозитний банківський рахунок є об’єктом оподаткування ПДФО та військового збору

 

Дохід у вигляді відсотків на суму вкладного (депозитного) банківського рахунку, нарахований у 2015р., включається до загального місячного оподатковуваного доходу платника податків, - звертають увагу фахівці Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області.

Дохід у вигляді відсотків на суму вкладного (депозитного) банківського рахунку оподатковується ПДФО за ставкою 20% і військовим збором за ставкою 1,5%. При цьому саме банк, яким здійснено нарахування зазначеного доходу, як податковий агент, зобов'язаний утримати податок з доходів фізичних осіб та військовий збір із суми такого доходу за його рахунок. 

Довідково: Лист ДФСУ від 05.11.2015 р. № 10312/З/99-99-17-03-03-14.

           

                                                                                     Сектор комунікацій Луцької ОДПІ     

 

 

 

 

 

 

 допомога від Матеріальнапрофспілки: ПДФО, військовий збір та ЄСВ

 

Профспілка як податковий агент зобовязана утримувати й сплачувати податок на доходи з виплат і відшкодувань членам профспілки (пп.168.1.1 Податкового кодексу України), - повідомляють фахівці Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області.

Однак, пп.165.1.47 Податкового кодексу України дозволяє не утримувати податку з виплат і відшкодувань членам профспілки, але до певної межі (у 2015 році – 1710 грн) стосовно кожної окремої особи в розрахунку на рік. Суму перевищення оподатковують як додаткове благо за ставками 15 % (20%).

У розділі І розрахунку за формою № 1ДФ неоподатковану суму фіксують з ознакою доходу «167», а оподатковану (суму перевищення) – з ознакою «126».

Окрім того, з оподатковуваного перевищення профспілці доведеться сплатити й 1,5 % військового збору. Тож сума такого оподатковуваного доходу та утриманого з нього військового збору потрапляє  до відповідних показників розділу ІІ ф.№ 1ДФ.

А ось єдиний внесок (єдиний соціальний внесок) з матеріальної допомоги  сплачувати не потрібно, бо у випадку матеріальної допомоги від профспілки йдеться не про зарплатні виплати.

 

           

                                                                                     Сектор комунікацій Луцької ОДПІ     

 

 

 

 

 

 

Основні суми позики чи поворотної фінансової допомоги не відображаються у річній податковій декларації

 

Основні суми позики і поворотної фінансової допомоги, отримані фізичною особою на підставі укладеного договору, протягом дії такого договору не є об'єктом (базою) обкладення ПДФО та військовим збором і не відображаються у річній податковій декларації про майновий стан і доходи,- повідомляють фахівці Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області.

Якщо ж позика або поворотна фінансова допомога не повертається фізичною особою в строк, визначений договором, то сума такої позики і допомоги включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу фізичної особи як інші доходи і оподатковується ПДФО за ставками 15/20% і військовим збором (1,5%). 

Довідково: Лист ДФСУ від 29.10.2015 р № 10131 /Г/99-99-17-03-03-14

 

 

 

                                                                                            Сектор комунікацій Луцької ОДПІ