Відвідати офіційний сайт Луцької районної державної адміністрації
Ви є тут
Луцька ОДПІ:
З початку року на підтримку української армії лучани направили понад 52 мільйони гривень військового збору
У січні-червні поточного року до державного бюджету платники податків,котрі перебувають на обліку у Луцькій ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області, перерахували 52,3 мільйона гривень військового збору. „Перерахована до державної скарбниці у вигляді військового збору сума зросла порівняно з аналогічним періодом минулого року на 13,1 мільйона гривень. Зокрема, за червень цього року надходження військового збору склали 7,1 мільйона гривень”, - зазначив в.о. начальника Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області Андрій Ткачук.
Нагадуємо, що військовий збір запроваджено з серпня 2014 року, його ставка складає 1,5% від об’єкта оподаткування. Платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за нарахування військового збору до бюджету є роботодавці, які нараховують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків.
Відділ організації роботи Луцької ОДПІ
Яким чином подається додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН
Луцька ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області зазначає, що у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платник податку має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301 (далі – Таблиця).
Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.
Електронні формати Таблиці розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.
Таблиця може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування Таблиці в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Підтвердженням про отримання Таблиці є перша квитанція (квитанція про доставку). Після обробки та розгляду Комісією ДФС Таблиці платнику протягом п’яти робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування/неврахування інформації).
Відділ організації роботи Луцької ОДПІ
Луцька ОДПІ: чи необхідно подавати звіт по єдиному соціальному внеску та форму №1ДФ, якщо підприємство тимчасово не працює
Згідно з Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 року №435 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11.04.2016 №441) статтею 11 розділу II передбачено, якщо юридична особа або фізичні особи – підприємці не використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, Звіт за найманих працівників до органів доходів і зборів не подається.
Щодо форми № 1ДФ, то відповідно до пп. «б» п.176.2 ст.176 розділу IV Податкового кодексу України особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати у строки, встановлені цим Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності з зазначених питань не допускається. Враховуючи зазначене, податковий агент при заповненні податкового розрахунку за ф. № 1ДФ не вказує відомості про найманих працівників, якщо протягом звітного податкового періоду на користь даних працівників не нараховувався та не виплачувався дохід.
Відділ організації роботи Луцької ОДПІ
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису з 10 липня 2017 року,-Луцька ОДПІ
Луцька ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області повідомляє, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 № 88 "Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису" затверджено нові форми реєстраційних документів:
Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;
Реєстраційна картка (для юридичної особи);
Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця);
Додаток до Реєстраційної картки;
Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 07 липня 2017 року включно.
Довідково: переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі"Реєстрація користувачів" на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС www.acskidd.gov.ua.
Відділ організації роботи Луцької ОДПІ
«Єдинник» торгує пивом. Чи треба проводити розрахунки через РРО?
Пиво віднесено до алкогольних напоїв, відповідно його реалізація має здійснюватись через зареєстрований реєстратор розрахункових операцій, - зазначають фахівці Луцької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області.
Однак фізичні особи-підприємці платники єдиного податку другої та третьої груп, які здійснюють роздрібну торгівлю продовольчими товарами та пивом у пляшках і бляшанках, за умови відсутності продажу інших підакцизних товарів, мають право проводити розрахункові операції без застосування РРО з використанням книг обліку розрахункових операцій (КОРО) та розрахункових книг (РК), до досягнення ними протягом календарного року обсягу доходу у розмірі 1 мільйону гривень.
У разі перевищення у календарному році обсягу доходу 1 мільйону гривень застосування РРО є обов’язковим і таке застосування розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку.
Нагадаємо, що при цьому обов’язковою вимогою є отримання відповідної ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями.
Відділ організації роботи Луцької ОДПІ